Ik heb al enkele onbantwoorde mails bij de pendelaars achtergelaten die al zo lang geleden zijn, dus wie wil er op korte termijn voor mij pendelen?
@ Olly Bij deze link staat wie er momenteel pendelen LINK http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html
dan maar hopen dat we snel antwoord krijgen van de 2 dames die wel nog pendelen al vrees ik ervoor want die zullen verzuipen in de aanvragen...chapeau dames dat jullie dit willen doen!!
De meiden zullen het wel druk hebben met pendelen, ik heb ook al een aantal meiden een bericht gestuurd maar nog niet allemaal een reactie van terug gehad. Ik denk dat we gewoon allemaal even geduld moeten hebben
Lieve Pendelaarsters, wie zou er voor mij willen pendelen....?? Ik heb al begrepen dat het druk is met pendelen maar ik heb geduld, ben alleen ontzettend nieuwsgierig!! Liefs
Stuur mij dan maar een pb met je naam, geb.datum. Kan ook even een aantal dagen duren ivm weekend enzo maar je hoort wel wat terug. Mij had je namelijk nog geen pb gestuurd