wie weet dit we zijn door de vooraad en voor dat ik weer ga bestellen vanuit oostenrijk zou ik wel eens willen weten of jullie een nederland adresje weten. het verzenden is namelijk best prijzig
lees ik toevallig een half uur geleden de magazine van de jumbo supermarkt. daar vroeg iemand of ze almdudler in het assortiment hebben. ze hebben flesjes van 500ml , in het schap te vinden bij klein fris op de bovenste plank. en nu maar hopen dat je een jumbo supermarkt in de buurt hebt
bij de jumbo hebben ze inderdaad de kleine flesjes maar die zijn evenduur als de grote flessen in oostenrijk. ik moet echt de grote flessen hebben haha
ok, op internet heb ik dit gevonden heb je hier iets aan? vandaag gehaald bij Zegro in Schiedam Spaanse Polder (horeca groothandel) 24 flesjes van 250ml voor 20 euro d8 ik.
Ja almdudler hebben ze bij de jumbo! Lekker he!! We namen het altijd mee uit Oostenrijk dus ben dolblij dat ze het nu ook bij de jumbo hebben (vond het vroeger al zo raar dat ze dat alleen in Oostenrijk hadden!)
ik vind het echt heerlijk. normaal zouden we volgende week gaan maarja dat zit er niet in en van de zomer ook al niet hahaha. in december pas weer dat duurt mij te lang hahaha. bij de jumbo is het 1,19 te flesje van 500 ml. de grote flessen bestel ik nu voor 1,49 dus even rekenen of het goedkoper is. ik moet nog steeds wel stiegl bestellen haha. het word tijd dat we de eerste stap gaan zetten richting die kant denk ik .