Dat ligt aan je verwachtingen en hoe oud je kinderen zijn… Met jongere kinderen is het leuk voor 1 a 2 uurtjes maar je moet geen dag vullend programma verwachten en of oudere kinderen het ook leuk vinden weet ik niet.
idd, met jonge kindjes misschien wel leuk voor kort bezoekje. Kost ook geen drol eigenlijk. Ik was er met mijn kids van 10 en 13, die hebben zich kapot verveeld. Ik wist toen dus helaas niet dat het niet leuk is voor de iets oudere kinderen. Liepen er in zo'n 10min doorheen waarvan 8min bij de schildpadden gestaan omdat mn dochter gek is op schildpadden
Onze zoon wordt in augustus 2, dus voor hem zal het dan dus wel leuk zijn.. mhh misschien dan toch binnenkort heen gaan en wellicht combineren met floriade,
Voor een tweejarige idd wel leuk. Zou het eerder combineren met de kemphaan. Daar is vaak van alles te doen, check stad en natuur Almere. Je hebt er een boerenmarkt, hier en daar dieren (geitjes, varkens, koeien). Dingen als voor een paar euro appels plukken, kinderfestivalletjes.