Welke scheermesjes gebruik jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefke, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ik gebruik zelf al jaren Venus van Gilette en dan gewoon de blauwe. Maar heb snel last van irritatie. Moet eigenlijk weer nieuwe mesjes kopen, maar dacht vraag even hoe de ervaringen hier zijn. Zag namelijk ook bijvoorbeeld de Pro skin line van gilette.

Graag hoor ik welke mesjes jullie goed bevallen.

2. Alf

Alf Niet meer actief

Ik heb die Intuition van gilette. Met zo'n blokje zeep eraan. Iets duurder (hoewel zeeman ze voor de helft verkoopt) maar nooit meer snijwonden of irritaties.

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik had ook altijd venus, maar ben over gestapt op het huismerk van kruidvat. deze zijn ook fijn in gebruik en een stuk goedkoper.
    ook een keer da huismerk geprobeerd maar deze vond ik niet fijn in gebruik.

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ben ook erg irritatiegevoelig,

Ik heb gewoon de goedkoopste, zo'n pak van 10 stuks voor een paar euro. Soms Kruidvat, soms Action, of supermarkt, maakt eigenlijk niet uit, ik kijk er alleen naar of er wel minstens 2 of 3 mesjes op zitten.

Scheer met schuim voor gevoelige huid, en dan vooral rustig, want als ik te snel wil doen krijg ik ook van die irritaties of rode huid. Als ik het rustig doe nooit haha. Daarna goed insmeren met neutrale olie, want door schurende broeken op net geschoren beentjes krijg je ook irritatie of bultjes.

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.052
    2.553
    113
    Limburg
    Ik gebruik die van het kruidvat. Eerder ook altijd Venus, maar die is zo duur, die van kruidvat zijn een stuk goedkoper en zijn ook fijn.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Die van de Lidl. Ik had eerst van die enkele wegwerpmesjes, maar kreeg daar toch irritatie van.

7. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Etos huismerk wegwerpmesjes. Roze, 4 in een pak. Dingen gaan ongelofelijk lang mee en zijn heel goedkoop, 4 euro volgens mij. Het proberen waard dus :) Ik kreeg van andere merken (Gilette, Venus) ook altijd irritatie en bij deze niet..

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Gilette fusion van mijn vriend:p

9. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Deze! Zijn heel fijn en doordat ze een kleine kop hebben kan je overal makkelijk bij;)

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb de groene wegwerpmesjes van Gilette. Drie mesjes geloof ik. Heb ze al jaaaren en bevallen heel goed. Zo'n drie scheerbeurten per mesje dus doe er ook best lang mee.

11. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ook de roze van de etos! Gaan inderdaad lang mee en niet zo duur als de 'merk' mesjes!

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    De Intuïtion, en als 'ie op is de reserve van mijn man :p

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Die van vriend haha, dat is kruidvat eigen merk de groene :)

14. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ik heb ook de groene wegwerp van Gilette.

15. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb de Gilette Venus. Gebruik ik al jaren, ben er erg tevreden over en ze gaan lang mee. Ik gebruik geen scheerschuim meer want dat gaf bij mij juist irritatie. Nu gebruik ik gewoon douchegel.

16. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Deze gebruik ik ook. Stuk goedkoper dan Venus en deze gaan bij mij langer mee dan de dure merken

17. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de wilkinson quatro, tot nu toe de enige mesjes waardoor ik niet meteen onder de uitslag zit...

18. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Ik gebruik dezelfde als m'n vriend, van de Kruidvat of gillette fusion

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Geen meer, ik gebruik ontharingscreme, maar daarvoor meestal BIC dames wegwerpmesjes

20. Aylen

Aylen Niet meer actief

De roze van de Etos, ideaal.

Deel Deze Pagina