Ik gebruik zelf al jaren Venus van Gilette en dan gewoon de blauwe. Maar heb snel last van irritatie. Moet eigenlijk weer nieuwe mesjes kopen, maar dacht vraag even hoe de ervaringen hier zijn. Zag namelijk ook bijvoorbeeld de Pro skin line van gilette. Graag hoor ik welke mesjes jullie goed bevallen.
Ik heb die Intuition van gilette. Met zo'n blokje zeep eraan. Iets duurder (hoewel zeeman ze voor de helft verkoopt) maar nooit meer snijwonden of irritaties.
ik had ook altijd venus, maar ben over gestapt op het huismerk van kruidvat. deze zijn ook fijn in gebruik en een stuk goedkoper. ook een keer da huismerk geprobeerd maar deze vond ik niet fijn in gebruik.
Ik ben ook erg irritatiegevoelig, Ik heb gewoon de goedkoopste, zo'n pak van 10 stuks voor een paar euro. Soms Kruidvat, soms Action, of supermarkt, maakt eigenlijk niet uit, ik kijk er alleen naar of er wel minstens 2 of 3 mesjes op zitten. Scheer met schuim voor gevoelige huid, en dan vooral rustig, want als ik te snel wil doen krijg ik ook van die irritaties of rode huid. Als ik het rustig doe nooit haha. Daarna goed insmeren met neutrale olie, want door schurende broeken op net geschoren beentjes krijg je ook irritatie of bultjes.
Ik gebruik die van het kruidvat. Eerder ook altijd Venus, maar die is zo duur, die van kruidvat zijn een stuk goedkoper en zijn ook fijn.
Etos huismerk wegwerpmesjes. Roze, 4 in een pak. Dingen gaan ongelofelijk lang mee en zijn heel goedkoop, 4 euro volgens mij. Het proberen waard dus Ik kreeg van andere merken (Gilette, Venus) ook altijd irritatie en bij deze niet..
Ik heb de groene wegwerpmesjes van Gilette. Drie mesjes geloof ik. Heb ze al jaaaren en bevallen heel goed. Zo'n drie scheerbeurten per mesje dus doe er ook best lang mee.
Ik heb de Gilette Venus. Gebruik ik al jaren, ben er erg tevreden over en ze gaan lang mee. Ik gebruik geen scheerschuim meer want dat gaf bij mij juist irritatie. Nu gebruik ik gewoon douchegel.
Ik gebruik de wilkinson quatro, tot nu toe de enige mesjes waardoor ik niet meteen onder de uitslag zit...