Wie is er hier bekend met het Aloe Vera drankje en wat vinden jullie er van? Ik vind het persoonlijk erg lekker, alleen raakte mijn darmpjes een beetje op stelt haha. Maar is een kwestie van wennen. Het schijnt ook dat je er mee kan afvallen, nou heb ik zelf niks gemerkt, alleen dat mijn stoelgang beter werkt. Iemand enig ervaring mee?
ik zag bij de Xenos die drankjes staan en ik vind het er erg vis uitzien, maar het smaakt lekker? waarnaar precies?
Ik vind het persoonlijk enorm smerig. Vorig jaar hadden mijn man en ik gehaald omdat het goed zou zijn om zwanger te worden (haha weer zo een fabeltje ). Maar bha nee dat vonden we zo vies dat we er misselijk van werden en geneens zin hadden om actief te zijn in bed . Dus voor ons was het ook nog eens geen hulpmiddel bij zwanger raken. (misschien hadden wij verkeerde, volgens mij gewoon bij Appie gehaald)
Aloe Vera thee van Forever vindt ik wel hééél erg lekker, maar ja erg duur. Doosje kost 25 euro!!!! Dus dat is 1,25 euro per zakje.
wij verkopen het bij xenos en het is goed voor de vetverbranding maar dan moet je er wel bij sporten hoor! ik persoonlijk vind het wel lekker maar moet wel heel koud zijn
over het alchemeen zoet. De xenos heeft verschillende smaakjes, citroen, perzik, meloen, granaatappel, en neutraal, volgens mij waren dit de smaken. Neutraal is ook zoet, zit geloof ik ook citroen in =3 Zitten alleen stikjes aloe vera plant in wat denk ik de meeste vies vinden, maar is kwestie van door slikken dan heb je er geen last van haha
Ja, koop het bij de action. De eerste keer dat ik het dronk vond ik het echt smerig. En nu vind ik het heel lekker, haha ja beetje raar.
oh ja heerlijk die drankjes, ze zijn erg zoet. Je houd ervan of je vind het helemaal niks..de meeste vinden die stukjes erin niet zo lekker.
Ben er gek op! Kocht ze meestal bij de Dirks. Maar heb ze nu ook bij de xenos gezien en... Hoogvliet had ze geloof ik laatst maar dat was denk ik maar eenmalig.
Ik kan dit topic niet meer serieus lezen. Elke keer bij het lezen van jammie of die dingetjes in mijn mond denk ik nu aan dat andere . Maar blijkbaar zijn er best veel die het lekker vinden, het drankje dus met dingetjes