Oooh gatverdamme! Ik heb er ooit eens 1 gekocht bij de action en dacht dat ik ter plekke alles eruit zou gooien. Ik proefde die vlokjes en dacht ieuw! Nee niet voor mij weg gelegd. Mijn zoontje wilde ook proeven en die vond het wel lekker maar na een slokje of 10 had ik ineens zoiets van ooooh Dalijk wordt hij hartstikke ziek hahaha. Dus maar afgenomen en een flesje water gekocht om te spoelen Hahahaha, nee niet zo'n goede ervaringen mee
mijn vriend vind het ook lekker. Zelf heb ik er één slok van geproefd. Iemand vroeg net naar de smaak en die kan ik maar op een manier beschrijven. Zoals een tropische plantenkas ruikt, zo smaakt dat drankje! blegh!!
ja je lichaam er al aan gewend is voor je zwangerschap kan het geen kwaad. Als je er mee begonnen bent voor je zwanger bent kan het geen kwaad. Aloe vera zorgt nl voor een ontgifting van je darmen. als dat proces gebeurd is kan het geen kwaad....
Geen drankjes, vind ze altijd een beetje chemisch en chinees smaken, weet iet hoe ik dat moet beschrijven. Maar ik woon op de Canarische eilanden en daar groeit het wild dus gooi vaak zelf een stukje door m'n smoothie!
Moet dat iets doen dan? Heb het spul van de zomer wel gedronken maar dan half om half met water. Kan nooit goed voor je zijn al die suiker, want het is retezoet. Daarbij is het een aloe vera drankje, maar bij ingrediënten staat druivensmaak...sja gaat nergens over haha.
Ik vind het heerlijk, alleen is het best duur vind ik... En dat het niet met zwangerschap mag wist ik niet..
Maar er is een groot verschil met echte aloe verasap en die drankjes uit de supermarkt. Dat is alleen maar een drankje met wat aloe vera erin en allerlei rotzooi zoals suiker, dat is niet hetzelfde als pure aloe vera, die wel wat voor je gezondheid doet. Die ontgift je lichaam, dat doen die drankjes uit de supermarkt echt niet
ligt eraan wat voor drankje je drinkt... je hebt er die voor ruim 90 % uit aloe vera bestaan... dat is anders!