Hoi, Ik ben benieuwd bij wie die (baker praatje?) klopt. Als je in verwachting bent van een jongetje zou de hartslag van de baby tussen de 120-140 liggen en bij een meisje zou dit tussen de 140-160 per minuut liggen. Klopt dit bij jullie? De hartslag van mijn baby lag de laatste keer op 141 bpm. Dus lekker spannend
Mijn ventje heb eigelijk altijd een hartslag van tussen de 150 en 160 dus voor mij echt een bakerpraatje
Ja dat sowieso Vlinder! Aanstaande vrijdag de 20 weken echo en dan willen we wel weten wat het is. Dus nog even spannend en dsn is het nog wel even grappig om te kijken bij wie dit soort theorieën kloppen.
Bij mij was het in drukke toestand rond 160/170 en in slaapstand 150. We krijgen idd een meisje. De nub theorie is wat dat betreft veel zekerder, was bij mij ook heel duidelijk te zien
Ik kan de nub theorie niet meer toepassen. Ik ben te ver in de zwangerschap en heb denk ik geen geschikte foto van de echo met 11wkn 5dgn. Maar lang hoef ik niet meer te wachten, vrijdag weet ik of het bij mij klopt of niet.
Hier zou ze dan de ene keer een jongen zijn geweest en de andere keer een meisje. Nee dit is echt een bakerpraatje