Hallo dames Ik wil dit dus gaan drinken maar nu vraag ik mij af helpt het echt met zwanger worden?? En drink je dit alleen rond je ei of elke dag 1 glas of meer??? Iemand een idee?? Liefs
Ik ken het niet als middel om zwanger te worden, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik heb wel een keer ergens gelezen dat het drinken van aloe ook negatieve gevolgen KAN hebben voor je gezondheid (verlaging bloedsuikerspiegel, darmkrampen/diarree, afhankelijkheid van laxeermiddelen, hartritmestoornissen in geval van kaliumtekort. (aloe doet iets met je kalium gehalte) Misschien zijn er andere middeltjes, zoals teunisbloemolie? (veel positieve dingen over gehoord) succes in ieder geval.
hoi ik heb het wel gebruikt om zwanger te worden en was na ronde 1 ermee gelijk zwanger Je mag het gebruiken tot 1 dag VOOR je eisprong want als je na je eisprong ermee doorgaat en je zou zwanger zijn kan het vruchtje afgestoten worden, ik dronk 2 long drink glazen ervan per dag tot de eerste dag dat ik een positieve ovu test had, toen stopte ik ermee, het is te verkrijgen bij o.a. de xenos in diverse smaken
in venezuela gebruiken ze het heel veel... toen we daar een citytrip gingen maken dat begeleid werd door een nederlandse vrouw zei ze dat ze het zelf ook deed.... alleen na 4 jaar nog niet zwanger.... nu heeft ze trouwens ondertussen wel een kindje.... zij en haar toenmalige vriend waren uit elkaar... en met haar nieuwe vriend was ze vrij snel zwanger... tja waar ligt het dan aan .. ?? maar je kunt het natuurlijk proberen ...
is juist heel gezond, veel sporters drinken da ook ik de sportschool. maar als je zwanger bent beter niet drinken nee
ik gebruik het soms om mn gezicht schoon te maken ik heb zelf een plant staan mn vader heeft een hele droge hoofdhuid de medicijnen van de dokter hielpen helemaal niet en nu gebruikt hij de sap van de aloe plant smeert zn haar ermee in en gaat een uurtje erna douchen of het nou echt helpt om zw te worden weet ik nie het lijkt mij niet giftig want je kunt er drinken van kopen en thee van trekken...
Is wetenschappelijk bewezen dat het giftig is. Het veroorzaakt diarree. De keuringsdienst van Waarde heeft er ooit een programma aan gewijd. Zelf weten of je het gebruikt maar ik liever niet.
Ik hoorde van een man wel heel goede verhalen. Hij had overgewicht en last van zn knieen. Dus moest gaan afvallen... nou hij heeft het geloof ik een jaar gebruikt, veel afgevallen... en als kers op de slagroom.... zijn vrouw spontaan zwanger van de tweede (in eerste ronde geloof ik) terwijl hun eerste kindje een ICSI-kindje is. Maar dat is dus de mannelijke kant van het verhaal. Voor vrouwen weet ik het niet.
Aloe vera is een natuurlijk "medicijn" tegen van alles (bv de gevolgen van diabetes en de medicijnen ervoor...) maar of het helpt om zwanger te raken...dat weet ik niet! je moet idd uitkijken als je gevoelige darmen hebt!! Ik zou het toch even checken want je weet het nooit. Wat wel goed is voor zowel de man als de vrouw om de vruchtbaarheid een handje te helpen: stuifmeel van bijen. is niet erg lekker maar heel vitamine rijk en zo goed voor je hele immuunsysteem en in zwangerschap mag je dat gewoon blijven gebruiken (misschien bij een biologische winkel of reformwinkel) Wij waren al ruim 5 jaar bezig met zwanger raken en ik heb het vanaf de zomer een paar maanden gebruikt en mijn man ook. Is het toeval; dat ik in de maand november ineens zwanger raakte na zoveel jaren????