intelligender?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by nony, Apr 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Ik zat net in een amerikaans zwangerschapsmagazine te lezen, en kwam daar een artikel tegen over de intelligender tegen.
    Het claimt dat je vanaf je 10de week met je ochtend urine kunt testen wat het geslacht wordt....:$

Nou ben ik heel nieuwsgierig van aard en heb de test besteld....(wij gaan geen echo doen om te kijken wat het word)
    Ben heel benieuwd!!!

Kent iemand deze test? en als hij in nederland te koop zou zijn, zou je het dan doen?

2. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Als die test bij wijze van spreke gewoon bij de Etos zou liggen zou ik 'm zeker kopen.
    Maar in dit geval had ik het niet gedaan. Ook al ben ik ook erg nieuwsgierig!! Ben benieuwd of het waar is.

3. Leliana

Leliana Niet meer actief

Baat het niet dan ... ;)
    Ik zou het lekker uitproberen!!

Ik zelf had het denk ik niet gekocht ..
    Maar dat komt omdat ik een tweeling droeg! :)

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik denk ook niet dat ik m gekocht zou hebben. Maar ben inderdaad benieuwd of het klopt!

xx Sas

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,833
    19,170
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik ben op eens wat gaan googlen en ik zie toch wel wat tegenstrijdige berichten. Ik ben heel benieuwd of dit werkt. Als er hier al mensen zijn die het gebruikt hebben, is het misschien leuk om een poll te starten.

6. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    Het is ook voor de grap dat ik het bestel, we zullen rond 16 november weten wat het is...;)

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Wij wachten heel braaf op het antwoord :p

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat kost die grap?

9. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

Mar 19, 2010
    2,399
    0
    0
    Ben benieuwd of het werkt. Zou het zelf nooit gedaan hebben. Zou altijd willen dat het geslacht een verrassing is.

10. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Het lijkt mij zeer onduidelijk om een geslacht te bepalen via urine.. wat zou het verschil dan kunnen zijn? Heel apart.

11. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    het kost 28 dollar en ze zeggen dat het te bepalen is aan de de hand van de ph in je urine...
    zodra ik de test gedaan heb laat ik het jullie weten...

12. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,833
    19,170
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ook begrepen dat het te maken heeft met de zuurgraad (PH-waarde) van je urine. Maar dat zou je volgens mij kunnen beïnvloeden door bijv. veel cranberrysap en cola te drinken. Of juist veel calciumproducten.

Ik ben heel benieuwd wat de werkelijke betrouwbaarheid is! De fabrikant beweert 80%. Maar gezien de reacties op Amerikaanse fora (van dames die het gebruikte hebben) zou ik zeggen dat het minder is. Nu loop je daarmee altijd het risico op een vertekend beeld: vrouwen bij wie het niet bleek te kloppen zullen misschien eerder de neiging hebben om op internet te zoeken naar meer verhalen over valse testuitslagen + meer nehoefte voelen erop te reageren.

13. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Je weet natuurlijk nooit, maar ik geloof er niet zo in :D. En je kan ook niet controleren of het klopt, aangezien je niet weet wat het wordt. Ik zou er zelf iig niet op rekenen ;).

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou 't zelf niet doen, puur omdat je dan nog steeds in onzekerheid zit wbt geslacht, aangezien je dus niet weet of de test klopt.

Maar ik ben wel heel benieuwd of je de test inmiddels hebt gedaan en wat er uit kwam..?

Share This Page