Ben echt zo vreselijk moe

Discussie in 'Gezondheid' gestart door An79, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Hallo,

Ben nu 7,5 wk zwanger en zo ongelooflijk moe. Echt lichamelijk uitgeput. Bij de minste inspanning ben ik al helemaal kapot.
    Is dat normaal?

Groetjes An

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Helaas wel.. bij mij ging de vermoeidheid met ca 11/12 weken over..

Sterkte

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben het nog steeds ontzettend! Vandaag eerder van mijn werk gegaan om te gaan slapen en net door de deurbel gewekt na 2 uur slapen, anders had ik nog lang niet wakker geweest!

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Jep herkenbaar. Ik merk dat het nu iets minder wordt, maar heb nog steeds dagen dat ik gevloerd ben. Of ik sta met best wat energie op en ga wat doen, om na een half uur weer compleet uitgeput te zijn. Hoort erbij!

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hier ook nog steeds enorm moe..
    ik kan soms echt om 11.00 weer naar bed om te slapen. Het is dat ik op dat moment aan het werk ben 😋 maar ik kan echt ieder moment van de dag wel slapen...

6. IH5

IH5 Niet meer actief

Ja herkenbaar!
    Ik val zelfs op mijn werk in slaap, echt waar, vreselijk

7. Kola

Kola Bekend lid

3 feb 2015
    604
    0
    0
    Hier ook nog steeds enorm moe.... Slaap elke middag als t ff kan en s avonds lig ik ook rond 9 uur weer plat
    Sterkte ermee..... T is echt ellendig, maar t hoort er helaas bij

8. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    hier ook nog steeds erg moe.
    alleen smorgens een beetje fit smiddags slaapje doen en savonds wel vaak wat later naar bed anders ben ik smorgens weer te vroeg wakker

9. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Jep. Hoort er bij! Maar wil niet zeggen dat je het er bij moet laten.

Slik je al vitamine voor zwangeren? Door die dagelijks een in te nemen, is de vermoeidheid bij mij een heel stuk minder geworden

10. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Door die extreme vermoeidheid wist ik al een halve week voor mijn menstruatie zou moeten beginnen dat ik zwanger was. Zo moe was ik nooit eerder geweest. Vanaf 14 weken ging het wat beter bij mij, maar ben de hele zwangerschap moe geweest. Mijn vitamines waren goed en HB uitmuntend goed zelfs, dus daar hoeft het niet aan te liggen, maar wel in de gaten houden natuurlijk!

11. ennasus

ennasus Actief lid

16 mei 2015
    160
    87
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 12,5 week zwanger en ook extreem moe. Ik werk fulltime en als ik 's avonds thuis kom, kan ik eigenlijk alleen maar beetje eten (vaak met misselijkheid) en op de bank hangen. Om 21u moet ik eigenlijk al naar bed. Baal er wel van, want hoor van mensen in m'n omgeving die nergens last van hebben en barsten van de energie.. vraag me af of dat bij mij ook gaat gebeuren

12. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ja normaal.
    Geef er zoveel mogelijk aan toe, want je lichaam heeft het nu druk. Maar sjah werken zul je wel gewoon door moeten laten gaan natuurlijk. Gewoon extra vroeg op bed en in het weekend even tussen de middag slapen/liggen.

13. Gember

Gember Niet meer actief

Heel vervelend, maar het is normaal. Bij mij werd het pas na 14 weken wat minder en nu is het weer terug doordat die buik zwaar is. Bij mij hielp het om na het werk vroeg naar bed te gaan (lees: 19.00/20.00 uur) en zo gezond als het lukt te eten met evt. misselijkheid. En middagdutjes als je de kans hebt. Sterkte!

14. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Geef er ook maar gewoon aan toe, al valt dat niet mee. Heb nog 2 kinderen en kan gewoon niet elke keer maar gaan liggen. Ga wel vaak erg vroeg naar bed.
    Kan me echt niet heugen dat ik dit met mijn meiden ook had. Wel moe natuurlijk, maar niet zo uitgeput als nu.

15. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij de eerste ook gehad, toen kon ik er lekker aan toegeven. Nu de tweede op komst is is dat moeilijker, je kan niet zomaar op de bank of in bed neerploffen want er moet nog een kleintje in bad en naar bed. Daarbij slaapt hij ook erg slecht 's nachts dus goede nachten zijn er ook niet bij.
    Bij mij werd het ook een stuk beter na de eerste weken en zelfs met een laag HB voelde ik me tot het einde prima!

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Meestal tussen 13-17 weken word het echt beter! Nu maak je het mensje.. Alles word gevormd. Niet zo gek dat je moe bent.

17. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Hier ook tot wel 17 weken ofzo!

18. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je lichaam is hard aan het werk, geen wonder dus dat je zo moe bent. Ik ben in vergelijking met de eerste zwangerschap (nog) niet zo moe.

Maar ik eet nu de laatste tijd gezonder en dat merk ik wel. Suiker laat je bloedsuikerspiegel crashen, wat je ook merkt d.m.v. vermoeidheid. Dus voed je lichaam met goede energie, al zal het natuurlijk geen wondermiddel zijn op dit moment (moe zul je wel even blijven) maar het maakt het wel draaglijker. Ik maak nu iedere ochtend een groene smoothie en het geeft me de energie die ik nodig heb.

Al vind ik de autoritten naar huis best pittig hoor, nu. Aan het einde van de dag ben ik echt op.

19. summeroffspring

10 jul 2015
    22
    0
    0
    VWO
    Noord Holland
    Hier ook ontzettend snel moe! Gelukkig nu vakantie en duik ik gelijk mijn bed in als mijn broertje/zusje naar bed gaan dus voor 20:00 lig ik plat

20. Amaranth

Amaranth Niet meer actief

Oh ja, ik was ook zo moe tot 13 weken. Daarna ging het beter, maar nu (29 weken zwanger) ben ik vooral s' middags/begin avond weer zooo moe :(

Deel Deze Pagina