En dan ook nog het liefste een beetje betaalbaar. Had een tester gekregen van clarins en die werkt goéd! Krijg er een hele zachte huid van en ook echt een fijn verzorgd gevoel. Alleen 50ml voor 31 euro is mij toch even iets te gek.. Is er ook ergens een budget variant die ik kan uittesten? Ben bang dat het waarschijnlijk niet zo goed werkt als die van Clarins maar wil dat risico wel nemen..
ik heb er al veel geprobeerd, en toch vind ik de scrub van kruidvat met abrikozenpitten (in het bruine glazen potje) echt superfijn! best grof maar niet scherp en hij exfolieert heel goed. en nog is supergoedkoop ook..
Honing met wat zout. Ook een stuk beter voor het milieu dan al die minuscule plastic bolletjes die niet verteren.
Kruidvat Abrikozenscrub inderdaad! Kost niets maar vind ik echt de beste. Ik heb verder veel Biotherm maar deze scrub is gewoon perfect! Vaak vind ik dat zulke crèmes te fijntjes zijn en amper wat doen, maar deze heeft een flinke korrel en als je hem bv 1x per week gebruikt voel je echt heel goed dat je huid er super zacht van wordt.