alowa allemaal!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tamara1984, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    Ik vindt t ook zo raar dat mensen zo reageren op jong moeder willen worden! ik en mn vriend zijn 3 jaar samen en sommige mensen in onze omgeving zeggen dan ook van ja eerst heerlijk reizen , trouwen, van je leven genieten want je bent nog zo jong :( ! en ik denk dan elke x bij mezelf hoezo kan je op jonge leeftijd met een kleintje om je heen niet genieten? wij kiezen er ook dus bewust voor jong ouders te worden als alles mag lukken natuurlijk ;) ! liefs Tamara

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

zo denk ik er ook over hoor.. als je jong bent en je bent er aan toe.. wie zou dan oordelen wat je wel en niet kan of mag doen.. vind ik echt onzin ik ben 19 en wil dolgraag kinderen en met kinderen kan ik ook genieten hoor ! kussiej

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoort dit niet bij het topic: moeder worden onder de 25 jaar?

4. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Helemaal mee eens mensen!
    Ik wil niet op mijn 30'ste mijn eerste kind krijgen. Je mist zoveel van het leven van je kind.

Een jonge moeder snapt haar kindje beter!
    (Vindt ik).

EN WAT HEEFT LEEFTIJD TE MAKEN MET HET KRIJGEN VAN EEN KINDJE.

Groetjes Melis

5. Tamara1984

Tamara1984 Actief lid

14 jan 2007
    131
    0
    0
    ja ik weet dat dit op die ander site moet alleen ik ben nieuw hier dus snapte t effe niet haha :oops: maar meiden allemaal succes en je voelt t heus wel of t allemaal goed voelt ja of de nee waar je mee bezig bent!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

euhm kan het niet laten om te reageren. Ik ben 29 en als mijn kindje geboren wordt ben ik na een maand 30.
    Ik vind 30 ook nog jong hoor!
    Daarbij om nou te zeggen dat jonge moeders hun kindje beter zouden begrijpen ben ik het totaal niet mee eens!

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oei Melis, ik vind het een nogal gewaagde opmerking van je..... ik wordt in april 29 en met een beetje mazzel krijgen wij ons eerste kindje voor mijn 30e, als het niet gelijk lukt wordt het na mijn 30e... ik vind leeftijd niet zo'n issue hoor, maar dat een jonge moeder haar kindje beter begrijpt ben ik niet met je eens hoor......sorry

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Deel Deze Pagina