Piep, Hier weer een vraagje: Mijn cyclus begon op 9 december. Vorige maand had ik een cyclus van 31 dagen, de maand ervoor 1 van 40 en de maanden daar nog es voor 33 dagen. Ik heb deze cyclus met ovulatietesten gewerkt en dit was het ongewone resultaat deze maand Dag 10 tot en met 12: negatieve ovulatietest. Dag 13 tot en met 16: tweede streepje te zien maar lichter dan teststreep. Op dag 17: waren mijn ovulatietesten op. Dag 18: bruin klontertje bloed verloren en wat rozig bloed Dag 19 tot en met 24: Lichtrozig bloedverlies en beetje pijn en raar gevoel in buik. Dag 25 tot en met 28: Geen bloed, geen pijn Dag 29: in de ochtend overgegeven. en in de namiddag eventjes lichtrozig bloed verloren Dag 30 tot en met 37vandaag) geen bloed te bekennen, wel beetje gerommel in de onderbuik en heel veel doorzichtige tot gele afscheiding Dag 34: Zwangerschapstest gedaan omdat ik bij een normale cyclus die 33 duurt dus al 1 dag overtijd zou zijn. resultaat negatief Ovulatietest gedaan (had al nieuw setje klaar voor nieuwe cyclus) Ovulatietest: twee dikke lijnen te zien, oeps! Ovulatietest dag 35-37: streepje steeds iets lichter dan teststreep maar nog altijd duidelijk een streepje Vandaag dus dag 37 en nog geen maandstonden te bespeuren. Iemand raad wat er deze cyclus allemaal aan de hand kan zijn? Liefs Winter ***
tja waarschijnlijk is je folliculaire fase wat in de war en moet je gaan rekenen vanaf de dag van je positieve eisprong om te zien hoelang jouw luteale fase is (die is meestal hetzelfde) verschillen in de lengtes van de cyclussen liggen meestal in de folliculaire fase (1e fase van je menstruatie) dus tja dan nog maar een dikke week wachten voor weer te testen meid... succes in ieder geval...
Hoi Winter, Zoals ik al eerder zei, zou ik nog eens een zwangerschapstest doen. Verder denk ik, dat je het beter bij 1 topic kan houden, aangezien je al 2 keer eerder deze vraag gesteld hebt .