Hoi, Deze zomer ga ik een weekje met mijn twee meiden (pas gescheiden) naar Port Zelande. Meiden zijn 11 en 9 jaar. Natuurlijk hebben we de zee en de Aqua Mundo als hoofdactiviteiten . Heb zojuist ook een rondvaartje Grevelingenmeer geboekt. Hebben jullie misschien nog leuke tips? Ben ook van plan om een dag fietsen te huren. Op het park zelf genoeg te doen, maar het gaat me met name om de omgeving. Alle tips zijn welkom, ook bijvoorbeeld leuke terrasjes, restaurants, etc. Alvast bedankt!
-Watersnoodmuseum als slechtweer optie -Klimbos Westerschouwen (je kunt daar ook leuk strand en bos combineren) -Rondslenteren en terrasje Zierikzee (gewoon schattig ministadje) -Pannenkoek eten bij pannenkoekenmolen De graanhalm in Burgh-Haamstede -Mekkerstee (geitenboerderij/kaasmakerij) Ouddorp -Zeeland buitenland Ouddorp, survival, hoogteparcours, kano huren etc) al kan dat laatste vást ook bij Centerparcs zelf -Speelnatuur van OERRR op Tiengemeten, ga je met een pontje heen, is van natuurmonumenten. https://www.natuurmonumenten.nl/kinderen/speelnatuur/speelnatuur-van-oerrr-tiengemeten - Berkenhof Tropical Zoo (is wat verder rijden) -Stoomtrein Goes - Borsele (goed te combineren met punt hierboven). Maar vooral: de weg over naar het strand en lekker spelen haha.
Neeltje jans heb je nog Klokuus (wel iets verder rijden) mijn oudste vind t daar ook nog leuk Die stoomtrein ook wel eens gedaan, erg leuk!
Wel een beetje oppassen op dat strand, want daar is ook het kitesurf gedeelte. Wel een heel spectaculair gezicht, kan soms echt helemaal vol staan met vliegers. Daar is ook beachclub Natural High, die is ook heel leuk. Je zou ook nog een dagje Goes of Middelburg kunnen doen. Wat grotere steden die ook gezellig zijn.