Hier een ex- alphenaar. Leuk hoor Kaatje. Ik hoop dat je het gewenste resultaat gaat bereiken. Even off-topic: erg goede verloskundige praktijk wereldkind!
Ook even off-topic, ik zit zelf bij Euromarkt, ben daar zeer tevreden over. Zijn er nog meer Alphenaren die hier zitten/of hebben gezeten?
@kaatje sorry voor de late reactie,maar nee ik heb geen sticker op de deur.Vind het wel jammer dat we hem niet krijgen.
zou even een mailtje sturen naar alphen cc. kunnen ze er misschien voor zorgen dat je hem krijgt. liefs kaatje
vanavond de eerste weging...spannend.. had me vorige week thuis al gewogen dus ben benieuwd in hoeverre hun weegschaal afwijkt... ( als hij maar lager aangeeft haha) Liefs kaatje
hoi hoi. nou heb mijn eerste bijeenkomst gehad..mijn gewicht was 76.4 kg en vetpercentage 39% ( zoals verwacht teveel) Verder heb ik me al voor 3 dingen ingeschreven..nl. a.s zondagochtend Steps. a.s dinsdag fitness (wordt er een programma aangemeten door zo'n gespierde trainer :s:S volgende week donderdag voor slender you.. ziet er erg ontspannend uit. Ben erg enthousiast..wel jammer dat ik qua werktijden niet lekker uitkom..veel leuke lessen beginnen om 18.45 en ik moet tot 18.00 werken. Ik hou jullie op de hoogte en voor de mensen uit de buurt... het komt in de krant !:s:S Liefs kaatje85
Nou, suc6 met sporten dan maar En zitten er trouwens nog andere gezellige meiden bij? Hou ons maar op de hoogte
dank je wel... de groep is vrij gemengd.. Er is 1 meisje van een jaar of 18 denk... dan heb je mij ( 22) verder een meisje van 30 ( is nu mijn fitness maatje) en dan heb je nog een stuk of 25 vrouwen tussen de 35 en 55 info.. en wat ik dan niet verwacht had is dat er ook een stuk of 12 mannen mee doen.. Voor de gene die het bij gaan houden.. ik heet in t echt Erika Groetjes !
Zal vragen of m'n ouders het allemaal willen bewaren . Krijg zelf geen alphen cc... Maar nogmaals suc6 meis! Zet em op
Hihi, ik lees nooit de alphen cc, maar gister heb ik hem voor de zekerheid toch even doorgebladerd! Jullie stonden er niet in toch?
Nee zaterdag voor het eerst.. verder krijgen we geloof ik een eigen gedeelte op www.alphencc.nl maar dat laat ik tegen die tijd wel weten..
Ik woon zelf in Woerden, maar werk al 6 jaar in Alphen. Ga aan mijn collega even vragen of ze het krantje een keer voor me bewaard. Wordt altijd zo nieuwsgierig..... Veel succes Kaatje, hoop dat het zijn vruchten afwerpt. (misschien zelfs wel op meerdere gebieden...) Groetjes Olga
Goedemorgen... voor degene die gister de alphen cc hebben gehad.. ik ben niet in beeld ( op de foto rechts boven in zie je mijn achterhoofd :d) Wordt over een half uurtje opgehaald voor mijn eerste steps les..ben best een beetje zenuwachtig..daarna een kwartier buikspieroefeningen..ben ik dus helemaal niet goed in.ben al blij als het 1x lukt haha. Liefs kaatje
ja hoor. ben aardig bijgekomen maar poe hee wat is dat zwaar..heb er wat uitgebreider over geschreven op mijn weblog http://www.bloggers.nl/Erikaatje