Hoi hoi, Wij zijn gewend in de avond warm te eten. Bij mijn schoonmoeder eten we in de middag dus warm met kerst. Wat is wijsheid voor mijn dochter? Lekker mee laten eten of haar eigen ritme aanhouden met deze toch al chaotische dagen? Wat zouden jullie doen? Fijne kerst!
Ik zou gewoon mee laten eten. Of ze nou warm of niet warm eet is voor.een.dagje niet zo erg in mijn ogen (als ze alles al mee eet dan he)
Gewoon mee laten eten, kinderen hebben nog niet echt door wat een middag/avond eten is kwa brood/warm. Ze willen meestal eten wat papa en mama ook eten.. En eet ze te weinig dat kun je altijd nog een boterham geven achteraf..
Gisteren soort van mee laten eten (lees vooral stokbrood en wat stukjes fruit van onze chocoladefondue) vandaag meer eigen ritme maar dat komt ook vooral doordat hij slaapt tijdens het eten (het fijne ritme van laat in de ochtend en laat in de middag, not).
Hier eet ze ook gewoon mee hoor. Maar ik heb nooit zo'n probleem gemaakt van dit soort dingen. S past zich gemakkelijk aan.