Mijn dochtertje zit de laatste week vaak aan haar oren, voor de rest huilt ze niet meer dan normaal en ze luistert ook niet minder (of meer ) dan normaal. Ze lijkt ook gewoon alles gewoon normaal te horen en doet niet alsof ze ergens pijn heeft. Meteen naar de dokter of het nog even aankijken?
Hier ook al een tijdje. Tijdje geleden ook laten controleren maar was niets aan te zien. Verder merk ik ook niets aan haar. Misschien voor de zekerheid toch even naar laten kijken?
Aan oren zitten kan ook met tandjes of vermoeidheid te maken hebben, dus als je verder niets merkt, zou ik er niet mee naar de huisarts gaan.
Dat van vermoeidheid weet ik, van tandjes niet. Ze krijgt wel 6 tanden waaronder twee kiezen tegelijk door.
Hier zit hij sinds een paar weken ook aan zijn oor als hij moe wordt. Daarvoor nooit aan zijn oortjes gezeten.
Die pijn straalt vaak door naar de oren, dus vandaar het grijpen naar de oortjes. Bij oorontsteking merk je meestal wel wat meer dan enkel dat
onze dochter zit ook vaak aan heer oortjes.. vooral indd als ze moe is.. soms erg vervelend want we hebben al een paar keer gehad dat er allemaal bloed in haar bedje lag.. dan had ze haar oortjes open gekrabbeld.. das wel ff schrikken dan! maar na wat zalf erop gesmeed te hebben ging het over.. bij ons is het dus een kwestie van moeheid..
Zoontje doet het ook. Hij pulkt echt in zijn oor en boven in zijn oorschelp. Toen ik ergens anders voor bij de ha was heb ik hem even laten kijken en hij vond niets raars. Hij gaf aan dat het een tik was. Ik denk eerder jeuk. Mijn zoontje vind het dan ook heerlijk als ik zijn oren schoon maak.
Mijn dochter doet dat als ze moe is. We hebben al eens naar haar oortjes laten kijken maar alles zag er goed uit.