ik heb me dat soort dingen ook wel eens afgevraagd hoor, en waarom zou je dat niet mogen 'uitspreken' op een forum zonder dat er meteen beweerd wordt dat er vanalles achter zit. en ja toen was ik ook zeker wel gelukkig met mn vriend (de vader van ons zoontje) maar toch dacht ik wel eens; wat als het uit zou gaan.. zou ik dan alleen blijven met zoontje of zou ik wel weer liefde vinden (buiten de liefde van en voor mn zoontje) dus nee.. ik vind het nogmaals helemaal niet raar
en dat ze haar kind een probleem noemt is volgens mij gewoon slecht verwoord en bedoelt ze dat dat een probleem zou zijn voor sommige mannen.
Ik denk dat we eerlijk moeten zijn. Er zijn minder jongens van deze leeftijdsgroep (18 tot 25 jr) die de verantwoordelijkheid willen opnemen om met een vrouw die al een kindje van een ander heeft iets te beginnen. Het zal niet makkelijk zijn. Máár er zijn er ook die ondanks het kindje van een andere man helemaal van je weg zullen zijn en er geen probleem in zien om samen met jou je kindje groot te brengen. Alleen zullen deze minder voor het oprapen zijn en zal je kieskeurig moeten zijn denk ik. Niet alle mannen op deze leeftijd zijn volwassen genoeg om dit te doen.
Aantrekkelijk zal het niet zoveel uitmaken, het verschil is dat mannen op die leeftijd vaak geen relatie willen met iemand die al een kind heeft. Dit wordt anders als vrijgezelle vrouw rond de 35 met kinderen denk ik. Hier een 20 jarige moeke en wordt nog steeds milf genoemd dus schijnbaar val ik in de smaak haha.
Mijn man had hiervoor zelfs een oudere vrouw met een kindje (hij was toen 25 en zij 30 geloof ik) , maakte hem niets uit helaas bleek het een vreemdgaande hoer anders had ie met liefde voor haar kindje gezorgd en haar lief gehad, gelukkig voor mij ze weet niet wat ze gemist heeft LOL
Ik denk dat het gros van de mannen (jongens) van 18 niet zitten te wachten op (andermans) kind. Mocht de relatie serieus worden dan wordt het op den duur ook zijn (financiele) verantwoordelijkheid en dat is geen kattepis.
haha ach ja zwanger zet je net even dingen wat duidelijker neer he Nee maar ik ben dankbaar hoor anders had ik hem niet gehad misschien moet ik haar een bloemetje sturen (samen met een aidstest haha)
Als 17 jarige heb ik niks meer van me laten horen nadat een jongen op de derde dat vertelde dat hij een kind had. Niet naar bedoeld maar ik denk gewoon niet makkelijk over zulke dingen, had het gevoel dat ik daar niet aan toe was en mijn plaats moest kennen. Hij wilde me al haast aan zijn dochter voorstellen. Ik wil niet op een negatieve manier tussen 2 ouders in zitten, me opstellen als een soort tweede moeder of wanneer ik nog niet aan iets stabiels toe ben in en uit het leven van een kind rennen. Er komt gewoon een hoop bij kijken.