Ons meisje krijgt nu een dikke week 2 scheppen nutriton door haar fles (150+5). ze slaapt ineens veel beter en slikt gelukkig niet meer zoveel weg. maar nu poept ze wel 6 a 7 keer per dag terwijl ze hiervoor 1 x in de twee dagen kwam. ook is het veel slijmeriger. is dit normaal? ook heeft ze ineens bere-honger. misschien omdat ze zoveel poept of het valt toevallig samen. ohja ze is 10 weken oud en weegt ongeveer 5 kg.
Nutriton kan zorgen voor verstopping of diaree bij kindjes.. Bij jou is het dus meer richting het laatste. De darmen moeten wennen aan de nieuwe voeding/een toevoeging en dit kost z'n 2 weken. Geef het even de tijd, ik gebruik het nu al een paar maanden en in het begin had mijn meisje er ook wat last van. Als het verder goed gaat en ze slaapt zelfs beter zou ik het zo houden. Het meer honger kan misschien wel door het vele poepen komen.. Dat weet ik niet. Anders meerdere kleine flesjes geven?
Onze jongste dame kreeg ook ontzettende diarree van de nutriton, de oudste werd juist verstopt. Na 2-3 weken werd dat alweer beter