Ik zou gewoon 3 flessen aanbieden en zien wat hij daarvan drinkt. Meer kan je er niet in proppen. Wat betreft het spugen na de fles, hier hielp het om nog wat er bovenop te geven, dus een beetje brood of een cracker ofzo. Hier spuugde hij ook nog vrij makkelijk, zeker in de periode van rollen en tijgeren enz. Ben dus als snel bijvoeding na z'n fles gaan geven, dus zowel 's morgens als 's middags brood na de fles, dat zorgde ervoor dat er minder gespuugd werd. 's Avonds had hij er minder last van omdat hij daarna ging slapen. Richtlijn is inderdaad 500cc en denk dat je dat wel red hoor, zeker als je ook nog wat yoghurt geef.
Ja dan heeft hij hier nog wel heel weinig trek zo direct na de fles.we ik kreeg net weer een enorme golf zure melk over me heen. Direct na de fles....zucht. arm ventje! Hij had ook al 30 CC laten staan dus hij heeft niet heel veel binnen gekregen vandaag. Ik zal eens kijken hoeveel yoghurt ik geef, voor m'n gevoel niet veel maar dat kan wel eens anders zijn
Als hij er zoveel uitgooit zou ik de fles een stuk kleiner maken. Probeer eens 90/3 en kijk hoe dat valt.
Als hij er zoveel uitgooit zou ik de fles een stuk kleiner maken. Probeer eens 90/3 en kijk hoe dat valt.
Heb niet alles gelezen.. maar de oudste had hier vanaf ruim 7 maanden ook nog maar weinig melk. 2x 180+6 en 1x 90+3 bij de boterham. Dat zijn 15 schepjes en jij zit nu op 18 schepjes. Zolang hij verder prima eet en genoeg vocht krijgt lijkt het mij geen probleem om 2 schepjes minder te geven.