Badbevalling in Westeinde zkh

Discussie in 'De bevalling' gestart door michelle28, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michelle28

3 apr 2012
    20
    0
    0
    Heeft er iemand ervaring met een badbevalling in t Westeinde zkh / het geboortekliniek?? Met mijn eerste ben ik in t Bronovo bevallen, maar deze keer zou ik een badbevalling willen, wat alleen in t geboortekliniek kan of thuis, maar dat wil ik sowieso niet!!

2. muffinmeisje

muffinmeisje Actief lid

7 aug 2009
    461
    0
    16
    Ze hebben er 1 hele mooie bevalsuite met bevalbad, echt heel mooi en huiselijk qua uitstraling! En volgens mij kijk je vanuit de hoge ramen zo uit over de 'skyline' van Den haag ;)

Het nadeel is wel dat je die suite niet kan reserveren ofzo, dus als jij daar komt voor je bevalling en iemand anders zit al in dat bad, dan heb je dus pech. Als je echt graag in bad wilt bevallen (wat ik overigens alleen maar kan aanraden), zou ik met het ziekenhuis overleggen of het mogelijk is dat je zelf een bevalbad meeneemt, zodat je iig zeker weet dat je een bad tot je beschikking hebt.

3. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je mag ook een afspraak maken om daar eens te kijken. Was een paar weken geleden bij zo n info avond bij het Westeinde, daar zijden ze bij intresse mag je altijd bellen voor een rondleiding door de geboortekliniek

4. michelle28

3 apr 2012
    20
    0
    0
    Super dankjewel voor jullie reactie.. ik heb zelf ook nog een mailtje gestuurd, ze hebben gelukkig 2 verloskamers met bad!! Ik vroeg me namelijk ook af wat nu als beide kamers bezet zijn en er dus geen badbevalling voor mij kan plaatsvinden. Dan zou ik echt balen en had ik net als mijn eerste bevalling bij Bronovo willen bevallen, want echt de enige reden is dat ik bij t Geboortekliniek wil is voor dat bad!! ;)
    Ze streven er naar op de verloskamers z.s.m. weer verlosklaar te maken, mmm.. ben benieuwd!!
    We gaan t zien!! Nogmaals thanxs voor jullie reactie!!

Liefs Michelle

Zoontje van 6 jaar Sal --> 9 dagen geboren na uitgerekende datum!

Deel Deze Pagina