Ik heb al vanaf gisteren met vlagen van die menstruatie-achtige pijn in mijn buik... krampen en voel me er zelfs misselijk door... Toch ziet het er nog steeds niet naar uit, dat ik ook echt ongesteld ga worden.. Gewoon nog afscheiding, maar totaal geen bloed!! Ik snap er niets meer van.. waar blijft mijn ongesteldheid? Meestal als ik zulke krampen heb ben ik gelijk ongesteld of de volgende dag. Ik was ook al 3dagen chagerijnig terwijl ik dat meestal ben als ik ongi word.. nu is mijn chagerijnigbui inmiddels wel over.. maar de pijn in mijn buik niet. IK SNAP ER ECHT NIETS MEER VAN!!
Zou heel goed kunnen zijn dat je menstruatie deze maand langer de tijd nodig heeft om door te zetten. Zou het ook niet echt weten. Gr. Cybi
Ook van die steken in mijn vagina.. is voor mij normaal gesproken allemaal van die kwaaltjes die ik heb als ik ongesteld moet worden/ben!! Iemand die dit herken of die ook wel eens heeft gehad?? Ik hoor het graag....
Vorige maand had ik dit ook, maar ook geen ongi!! Alleen toen was het niet zo heftig als nu en maar een dagje... Misschien doet mijn lijf zijn best, maar lukt het niet. Ik heb 2weken geleden ook dat vruchtbare slijm gehad.. als ik het goed heb herkend.. (ben er nog niet zo bekend).. dus zou het toch moeten komen!!
mm..vreemd, hoe lang ben je al met de pil gestopt en hoe lang is je cyclus meestal? Ik heb vaak ook al een aantal dagen voor mijn nod menstruatiekrampen...vaak kwam dan de ongi... maar één keer niet en toen was ik zwanger van mijn zoon... succes, liefs
Ik heb nu 2 maanden gestopt, maar ben nog helemaal niet ongi geweest.. dus ik heb geen idee hoe mijn cyclus is..
ow..o.k, nou dat kan je klachten natuurlijk al verklaren... je lijf probeert een cyclus te vinden.. misschien met etos zwanger worden beginnen? daar hoor ik veel goede verhalen over, het zou goed zijn voor je cyclus.. succes in elk geval!! liefs
Ja... die pillen slik ik al een poosje!! Maar het zou dus makkelijk daardoor kunnen komen, dat ik nog steeds niet ongi ben geweest?? Oh dat is wel fijn om te horen, bedankt alvast.. voor mij is dit allemaal nieuw!!
Ik heb het zelfde hier, ben al 5 maanden gestopt met de pil.. en laatste 3 maanden geen last meer van ontpilverschijnselen. Kan de klok erop gelijk zetten, wordt elke keer op dag 34 ong (soms op dag 33 al wel wat bruine afscheiding), heb nooit buikpijn tot een paar uur voor het begint. Nou is morgen mijn NOD.. Kreeg vorige week zaterdag enorme buikpijn, witvloed.. heeft paar dagen aangehouden. Allemaal zwangerschapsklachtjes ook dus dacht echt dat t raak was. Tot alles donderdag ineens als sneeuw voor de zon verdween. Maar gisterenavond kreeg ik echt zo'n zeurderig ongi gevoel, in mn buik en ook beneden zeg maar.. Dacht echt dat t ging beginnen, of iig afgelopen nacht.. Maar niets.. Ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn lijf een beetje van slag af is en ik morgen gewoon mijn rode duivels krijg. Deze maand was wel de eerste keer dat mijn vriend en ik in de vruchtbare periode ook echt samen waren.. hadden elkaar 3 weken niet gezien, dus hebben het er de hele week, ehmm.., nogal van genomen zeg maar.. hahaha!! Miss dat mn lijf daar nog altijd van moet bijkomen.. hihi! Succes iig, hoop voor je dat je cyclus snel op orde komt, of dat je zwanger bent natuurlijk!!!
@Demi1982 bedankt voor je reactie.. verwarrend allemaal hé!! Tja jij bent al wel eens ongi geweest, dus wie weet ben je wel gewoon zwanger.. zou kunnen toch??? Als je menstruatie nu uitblijf of heb ik het verkeerd begrepen.. Nou ik hoop dat jij zwanger bent... ik zal voor je duimen... hihi...xxx
Ja, ALS mijn ongesteldheid idd uitblijft... Maar dat denk ik helaas toch niet.. Ennuh, voor jou geldt dat uiteraard ook hoor. Meestal is het zo dat je eerst moet ontpillen en het even duurt, maar heb wel vaker gehoord dat meiden nog geen 1x ongesteld waren geweest en boem, zwanger! Dus je weet het maar nooit!!! Groetjes! ps blijven duimen he...?! Haha!
hallo allemaal. Ik heb ook deze krampen, al 2 weken. Dacht eerst van mn eisprong, maar blijkt toch niet zo te zijn dus. Van het slijm kan ik helemaal niets op aan. Mijn darmen veroorzaken de pijn niet, tis ook meestal als ik naar bed ga, dan leg ik dus een warme kruik tegen mn buik, dat helpt een beetje. gisteren dacht ik ongi te worden, was heeeel heeel heeeel erg licht roze afscheiding. Maar was na 2 uur weer verdwenen. Word je soms niet goed van, steeds die pijn. Maar mn borsten doen geen pijn, dus denk ook niet dat ik zwanger ben. groetjes layla
Hallo Meiden, Hier precies hetzelfde. Ik wacht nu al 8 weken op mijn natuurlijke menstruatie en heb ook buikpijn en last van mijn rug maar geen gevoelige of pijnlijke borsten, dus ik word hier een beetje moedeloos van
Heel herkenbaar jouw verhaal Tustje. Ik ben nu ongeveer al 10 weken aan het wachten op mijn ongi. Afgelopen vrijdag een dag gehad met krampen. Dacht dat het nu wel snel zou aanbreken. Maar sinds zondag helemaal nergens meer last van. Heb voor volgende week een afspraak met de huisarts gepland. Duurt nu allemaal heel lang (laatste ongi was 25 augustus). Misschien dat die wat weet om het op gang te brengen. Wordt zo erg onzeker over mijn lichaam.
Dinsdag. Duurt dus nog even. Hopelijk zijn de duivels dan verschenen, maar vermoed dat dit niet zo zal zijn.