Sterk begin. Uiteindelijk meer van verwacht. Series/films met water zijn duur om te maken dus was verbaasd toen ik de trailer zag, maar uiteindelijk maar weinig van de ramp gezien.
idd erg sterk begin, de laatste 2 afleveringen gingen meer hun eigen weg, en hadden weinig meer met de ramp te maken. ik had zelf wat meer van het water de ramp willen zien
Ik vond het een super serie, maar met een slecht einde. Vooral dat stuk over vergeving en dat ze elkaar een knuffel gaven. Zonde van het einde. Tot de aftiteling kwam, en ik zag dat het een EO-serie was. Dat verklaarde een hoop
Ben het wel met mijn voorgangers eens dat de laatste afleveringen wat tegen vielen. Dachten jullie ook niet dat die gevangenisbewaker die man neer zou knallen? Hij liep weg van hem, en ik dacht: die krijgt nu vast een pistoolschot in zijn rug, maar nee.
Ik dacht dat je die knal wel zou horen, maar dat hij er zelf een einde aan zou maken.. Hij was zoo wanhopig, was bang dat hij zichzelf een kogel gaf...
Ik dacht idd ook dat hij een kogel aan zichzelf zou geven. Ik vind het einde een beetje afgeraffeld ofzo. Had meer ingezeten.