ik heb 2 jaar het hormoonstaafje Implanon in mijn arm gehad, heeft iemand daar ervaring mee of het lang duurt voordat je weer vruchtbaar bent?
zou het niet weten..... wolgens mij moet die hormoon net als de pil even uitwerken. maar ik heb ook wel gehoord dat ze met de pil stopte en gelijk zwanger waren... mijn zus is twee keer gestopt met de pil en allebij de keren gelijk zwanger geworden zonder eerst een pil bloeding. mijn moeder was ook bij me zus in een keer zwanger en bij mij een half jaartje. zou het bij mij dan ook zo snel gaan? ik hoop het wel maar daar mag je niet van uit gaan .....
mijn moeder was ook snel zwanger van mij en mijn twee zussen.... daardoor heb ik zelf ook hoop dat het snel gaat..... maarja ken nu al drie meiden waarbij het heel lang duurt en ziekenhuis in en ziekenhuis uit gaan.. word ik een beetje onrustieg van...
raar he je gaat er dan toch een beetje vanuit terwijl je zelf weet dat het niet zo hoeft te zijn. vandaag een beetje last van kleine steekjes. hoop echt dat die daagjes een beetje voorbij vliegen
ik zie dat jij een lange cycles hebt... hoe bereken je nauwkeurig de duur van je cycles en je eisprong dan?
Hey Hopes, spreek ik je hier weer! Ik heb ook Implanon gehad. Die heb ik eruit laten halen omdat alle cycli in de war kwamen. Daarna gewoon aan de pil en na het stoppen daarmee, een lange ontpilfase gehad. Heb jij ook zo'n lelijk litteken op je arm? Mijn huisarts wou 'm d'r zelf uithalen, niet gelukt, ben op het ziekenhuis beland...
ik was begonnen met tempen halve wegen mijn cyclus en ben op dag 11 begonnen met ovulatie testen (dipstiks) toen ik dach dat ie positief was twijvelde nog een beetje heb ik de digitale gehaald van clear bleu. en die gaf ook positie aan dat was maandags dinsdag ook een digitale gedaan en die was ook positief en woensdag nega. maandag en dinsdag was mijn temp 36,5 en woensdag 36,8 en toen bleef die hoog en ff gaf mijn ei op woensdag wat ik al dacht [/img]http://img99.imageshack.us/img99/557/1jo3.png
hai Joaney, We hebben gewoon dezelfde intresses vandaar dat we elkaar zo vaak tegenkomen...hahaha Ja hen echt een lelijk litteken! mijn huisarts heeft hem er zelf uitgehaald! ik was de eerste dus ook meteen proefkonijn... ging niet helmaal soepel, hij is een half uur aan het martelen geweest! plus hechtingen te strak.. echt prutswerk maarja, hij is eruit!.. hoe lang duurde het bij jou voor je zwanger was?
sorrrrrrryyyyy voor mijn temp kaartjes mijn comp liep een soort vast dus ik dacht dat ie hem niet verzonde had.... ik klik altijd te vaak en te snel op die muis.... je weet hoe dat gaat he
hahaha, dacht al zoiets.... tikkeltje ongeduldig? hahaha... ik ben niet aan het tempen, ...hoop eigenlijk dat het vanzelf gaat....
ik wou gewoon wat mee inzicht in me cyclus krijgen en of ik wel een eitje kreeg.... ik dacht misschien zag je het temp kaartje niet dus ik doe hem even een paar keer hihi
hahahaha, nou meid ik hem hem duidelijk gezien hoor! hahahaha.... ik ben bang dat ik geen eisprong heb, waarom weet ik niet hoor maar het is een gevoel..
daarom is tempen ook makkelijk. dan weet je het gelijk. het is meer om inzicht te krijgen. als je temp omhoog gaat bn je te laat om te klussen. is meer voor achteraf
een vrienddin van mij heeft dat ook, en de dokter had tegen haar gezegd dat ze met 1,5jaar rekening moest houden.... Dus volgens mij kan het nog wel even duren... Maar ik zal voor je duimen! Kus Swiggy
Dat hoop ik ook niet voor je! Maar ik zou het wel in het achterhoofd houden.. Ik geloof dat de meeste dames tussen een half jaar en een jaar na het stoppen van de pil zwanger worden.