Als de speen steeds valt..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sophy, 4 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Onze dochter slaapt onrustig: maait, trappelt en schudt steeds met haar hoofdje. Nu lukt het haar sinds een maand of 3 om zelf met een speen in slaap te vallen. Helemaal perfect, ware het niet dat ze door het schudden haar speen verliest en dan eh, een sirene is er niets bij :D Overdag gaat het meestal goed, het is vnl 's nachts dat ze hem verliest, elke nacht een keer of zes.
    Ik hoor wel eens over een knuffeltje er tegen aan leggen, maar dan moet ik haar inbouwen met knuffels :) Zou haar graag helpen om wel langere blokken te slapen (ze heeft ook nog 1-2 nachtvoedingen) maar hoe krijg ik nou voor elkaar dat ze haar speen vasthoudt?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nog 3 tot 5 maandjes hebben . Sorry :)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow nee, ik zie nu dat ze 7 maanden is, ik dacht 3 maanden.

Ze kan nu elk moment haar speen zelf gaan zoeken. Leg verschillende spenen in bed en hopelijk snel vind ze de speentjes zelf :)

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ik heb een glow in the dark speentje.... groot succes hier :D

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Inderdaad meerdere speentjes in bed leggen en een knuffeldoekje aan de speen vastmaken.

6. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Idd zo'n doekje er aan vast knopen! Dat was hier de truc, binnen een paar dagen had ze het doekje zelf te pakken en de speen in haar mond. Ook rond de 7 mnd! Oh en wij hadden dan twee doekjes met spenen

7. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

13 jan 2013
    448
    0
    0
    030
  8. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Hier gebruiken we de lodger speendoekjes. Wat ik handig vind is dat je ze kunt strijken na het wassen. Worden ze weer zacht én hygiënisch :D

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook meerdere speentjes in bed, met die lichtgevende dopjes (geloof maw en avent heeft die, andere merken durf ik niet te zeggen)

Deel Deze Pagina