Voor de marokkaanse dames onder ons: Hoe krijg je couscous met karnemelk nog lekkerder? Een beetje vanille erdoor of wat suiker?
Ik weet het niet, heb het nooit geprobeerd zo. Mijn moeder maakte vroeger voor ons zgn kindercouscous, met suiker en kaneel of 'sikok', en dat lijkt meer op wat jij bedoelt alleen deed zij in plaats van karnemelk volle yoghurt verdund met wat water. Aaaaah, jeugdsentiment
Je kan basterd suiker proberen? Maar ik vind het puur met karnemelk het lekkerst! En dan verse melk he, van de boer
Eet je het als toetje? Zo ja dan zou ik er kaneel, suiker en appel in doen. Eventueel nog nootjes of rozijnen. Ik ben trouwens niet Marokkaans maar dit lijkt me wel lekker
Couscous met karnemelk is lekker als de couscous zelf gemaakt is, dus niet uit zo'n pak wat je bij de supermarkt haalt. N buurvrouw van mij kan dat lekker maken, helaas is ze verhuisd. Als je slecht tegen karnemelk kan, dan kan je er wat suiker door heen doen, maar t orginele recept is zonder suiker, wel wat zout maar dat zit dan in de couscous.
Dank jullie voor al deze lekkere ideeen! Ik wilde het eigenlijk als "snelle" ochtenddrank gaan gebruiken. Lekker en gezond!
Hee wat grappig, couscous met karnemelk, wist niet dat dat bestond. Hier in de omgeving eten mensen aardappelen met karnemelk!