Ik kan ook niet meer wachten! Ben ook zo benieuwd hoe ons kleintje eruit gaat zien. Kan nog altijd niet goed geloven dat er binnekort een baby'tje hier in huis ligt te slapen Hopelijk moeten we niet lang meer wachten en mogen we hem snel in onze armen houden! Grtz x
Goh, ik ben amper 15 weken zwanger en mijn geduld is al op... Rugpijnen, borstpijn, mlisselijk, flauwvallen, me zorgen maken tot en met... Langs de éne kant kan de kleine er niet snel genoeg zijn en dan weer langs de andere kant moet die zo lang mogelijk in zijn/haar warme plekje blijven zitten (heb groot risico op vroeggeboorte). Die zorgen zijn er écht teveel aan. En heb nog een héél eind te gaan!
Dat heb ik nu ook. Heb een hele vervelende zwangerschap achter de rug. Zit nu al 6 weken fulltime thuis vanwege al mn klachten. Sinds afgelopen week gaat het een heel klein beetje vooruit. Dus deze laatste weken zie ik met iets meer vertrouwen tegemoet. Maar ben tegelijkertijd heel erg nieuwsgierig hoe onze dochter is en er uit ziet!
ik heb het ook wel gehad nu. we waren 2 weken geleden in het zieken huis en nu blijkt dat ons kindje aardig groot was, 2000 gram en normaal gemiddeld 1400 gram. heb er erg veel last van kan moeilijker lopen en slapen is helemaal niets meer. als ons kindje maar gezond is dat vind ik toch wel weer heel spannend. groetjes mama van jessy