Ik heb al dagen ontzettende zin in Brie maar ik kan nergens vinden of ik dit nu wel of niet mag eten. Weet iemand dit? Nu ik zwanger ben heb ik juist zin in alle dingen die dus niet goed zijn (Filet American, paté, sigaretje terwijl ik al een jaar gestopt ben en er geen moeite mee heb gehad). Heeft iemand anders hier ook last van? Groetjes Kim
net zoals voor alle kazen geld: alleen als ze van gepasteuriseerde melk zijn gemaakt. dus niet van rauwe melk. maar in de supermarkt van nl heb je eigenlijk nooit rauwmelkse kazen. wel even checken
Natuurlijk alles wat je niet mag is lekkerder, das een rare kwaal van mensen De meeste brie die je in de supermarkt koopt mag gewoon, behalve als het van rauwmelkse kaas gemaakt is dus niet gepasteuriseerd is maar dan staat dat er ook op
Zeg dat wel jummie ben zo blij dat we dit gewoon mogen eten... Heerlijk op een toostje mmm krijg gelijk trek
Ook van de aldi kan het gewoon hoor! Je moet alleen geen brie op de markt of uit zo'n delicatesse zaak kopen.
je die van president mag je wel gewoon eten is niet gemaakt van rauwmelkse kaas dus niet gepasteuriseerd. Ik geloof dat de meetse brie hier in nederland gewoon gepasteuriseerd zijn. geniet ervan