Mag ik dat eten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimtijn, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimtijn

kimtijn Actief lid

16 dec 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik heb al dagen ontzettende zin in Brie maar ik kan nergens vinden of ik dit nu wel of niet mag eten. Weet iemand dit?

Nu ik zwanger ben heb ik juist zin in alle dingen die dus niet goed zijn (Filet American, paté, sigaretje terwijl ik al een jaar gestopt ben en er geen moeite mee heb gehad). Heeft iemand anders hier ook last van?

Groetjes Kim

2. Female

Female Niet meer actief

net zoals voor alle kazen geld: alleen als ze van gepasteuriseerde melk zijn gemaakt. dus niet van rauwe melk. maar in de supermarkt van nl heb je eigenlijk nooit rauwmelkse kazen. wel even checken

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Natuurlijk alles wat je niet mag is lekkerder, das een rare kwaal van mensen :p :)

De meeste brie die je in de supermarkt koopt mag gewoon, behalve als het van rauwmelkse kaas gemaakt is dus niet gepasteuriseerd is maar dan staat dat er ook op ;)

4. mesaana

mesaana Actief lid

15 aug 2006
    395
    0
    0
    zuid-holland
    Die van de AH mag gewoon, die heb ik laatst nog gegeten (jummie!)

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zeg dat wel jummie :D ben zo blij dat we dit gewoon mogen eten... Heerlijk op een toostje mmm krijg gelijk trek :)

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ook van de aldi kan het gewoon hoor!
    Je moet alleen geen brie op de markt of uit zo'n delicatesse zaak kopen.

7. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    en ook die van President mag je

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    je die van president mag je wel gewoon eten is niet gemaakt van rauwmelkse kaas dus niet gepasteuriseerd. Ik geloof dat de meetse brie hier in nederland gewoon gepasteuriseerd zijn. geniet ervan ;)

Deel Deze Pagina