Als de wereld slaapt.... EN WIJ NOG NIET XD

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nachtzon, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    oww meiden toch! Ga lekker slapen.. Hihu. Heb net me dochtertje eten gegeven en wacht tot ze slaapt.. Dus even via me mobiel hier kijken.. Succes met slape !!! Jullie kunnen zo wel aan het ritme wennen ;)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    hier ook elke ochten rond 5 uur wakker...grrrr kan dan echt niet meer slapen :(

3. HOG

HOG Niet meer actief

Ik ga weer lekker mn bedje induiken, heb mn nachtpauze er weer opzitten :D

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Werd vannacht om half 5 wakker...
    Nu vanaf tegen 8en beneden voor het slot, is inmiddels gemaakt, er moest ook nog een randje gekit worden dus nou mag de verwarming niet aan.
    Koud zeg!!!!
    Heb de neiging om weer in bed te gaan liggen maar als ik dan ga slapen dan ben ik nooit op tijd op mn werk ;)

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik sliep in het begin echt de hele tijd, kon de hele dag wel slapen. Dan om 9u 's avonds was ik alweer op en ging ik weer naar bed.

Nu de laatste weken ben ik gewoon niet moe 's avonds, zit ik rustig tot laat nog op, tv te kijken, boekje lezen, ds spelletje... gewoon niet moe. Als ik in bed lig duurt het echt eeuwen voor ik slaap.

Gekke is dat ik wel tot laat kan uitslapen ineens, wat ik in het begin nou weer niet kon. Want dan werd ik standaard om 5u wakker om te plassen.

Mijn hele slaap patroon is naar de kl*** :(

naja, kan ik alvast wennen aan al die gekke tijden die er aan zitten te komen.

Ik heb nou ook de laatste twee weken weer heel erg brandeng maagzuur zeg, vooral als ik naar bed ga. Ik heb dan ook overal rennies liggen haha

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik had vandaag een mazzeltje zoonlief heeft doorgeslapen tot 6:15 :D en hij riep niet: Maama klaar! maar nee het was nu : Papa, paaaapa jayden klaar! haha ik heb me omgedraaaid:D

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha, zou k ook gedaan hebben :p
    Biccy, drink een glas volle melk voor je gaat slapen, dat helpt ook enorm tegen het zuur :)
    enneuh, je weet dat dat er op duid dat je een kindje met veeeel haar zal krijgen he :p

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Nachtzon, volle melk brrrr dan maar maagzuur hoor :p

en inderdaad, ik maakte die opmerking ook tegen mn man gister, nou Junior zal wel een bos haar hebben dan haha

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    lol, mij krijg je niet meer weg van volle melk :p hahahaha

10. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    Daar zit je dan wakker te zijn. Vriendjelief snurkt als een kettingzaag en ik heb constant harde buiken. pfff ik wil ook graag slapen!!!!!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahaha, ken het, heb ook weer wakker gelegen tot ongeveer 2 uur :( kan nu niet meer op mn buik slapen en ben dus echt niet gewend om anders te slapen :(

12. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    Pfff pas tegen 4 uur hielden de harde buiken op. Mijn eigen schuld trouwens want als de gyn zegt niet werken en je doet het toch krijg je zulke dingen. Heb mijn lesje geleerd!

Deel Deze Pagina