oww meiden toch! Ga lekker slapen.. Hihu. Heb net me dochtertje eten gegeven en wacht tot ze slaapt.. Dus even via me mobiel hier kijken.. Succes met slape !!! Jullie kunnen zo wel aan het ritme wennen
Werd vannacht om half 5 wakker... Nu vanaf tegen 8en beneden voor het slot, is inmiddels gemaakt, er moest ook nog een randje gekit worden dus nou mag de verwarming niet aan. Koud zeg!!!! Heb de neiging om weer in bed te gaan liggen maar als ik dan ga slapen dan ben ik nooit op tijd op mn werk
Ik sliep in het begin echt de hele tijd, kon de hele dag wel slapen. Dan om 9u 's avonds was ik alweer op en ging ik weer naar bed. Nu de laatste weken ben ik gewoon niet moe 's avonds, zit ik rustig tot laat nog op, tv te kijken, boekje lezen, ds spelletje... gewoon niet moe. Als ik in bed lig duurt het echt eeuwen voor ik slaap. Gekke is dat ik wel tot laat kan uitslapen ineens, wat ik in het begin nou weer niet kon. Want dan werd ik standaard om 5u wakker om te plassen. Mijn hele slaap patroon is naar de kl*** naja, kan ik alvast wennen aan al die gekke tijden die er aan zitten te komen. Ik heb nou ook de laatste twee weken weer heel erg brandeng maagzuur zeg, vooral als ik naar bed ga. Ik heb dan ook overal rennies liggen haha
ik had vandaag een mazzeltje zoonlief heeft doorgeslapen tot 6:15 en hij riep niet: Maama klaar! maar nee het was nu : Papa, paaaapa jayden klaar! haha ik heb me omgedraaaid
hahaha, zou k ook gedaan hebben Biccy, drink een glas volle melk voor je gaat slapen, dat helpt ook enorm tegen het zuur enneuh, je weet dat dat er op duid dat je een kindje met veeeel haar zal krijgen he
@Nachtzon, volle melk brrrr dan maar maagzuur hoor en inderdaad, ik maakte die opmerking ook tegen mn man gister, nou Junior zal wel een bos haar hebben dan haha
Daar zit je dan wakker te zijn. Vriendjelief snurkt als een kettingzaag en ik heb constant harde buiken. pfff ik wil ook graag slapen!!!!!
whahaha, ken het, heb ook weer wakker gelegen tot ongeveer 2 uur kan nu niet meer op mn buik slapen en ben dus echt niet gewend om anders te slapen
Pfff pas tegen 4 uur hielden de harde buiken op. Mijn eigen schuld trouwens want als de gyn zegt niet werken en je doet het toch krijg je zulke dingen. Heb mijn lesje geleerd!