Als dit mijn eerste symptomen zijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belle, 8 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik ben helaas weer ernstig aan het menstrueren. De chocola is niet aan te slepen, ik ben zo slap als een vaatdoek en ik kan wel 16 uur per dag slapen. Gelukkig is de luchtigheid ook verdwenen, dat maakt het allemaal wat dragelijker. ;)

Inmiddels heb ik mijn zusje gevraagd of ze af en toe wat energie naar mijn baarmoeder wil sturen (ze kan reiki, vandaar) en ik denk dat ik toch ook maar een maansteen in mijn ondergoed moet dragen. Alle hulp is welkom. :D

Bedankt voor je belangstelling, Beebje en anderen. We gaan weer vrolijk verder, ik heb eens zitten tellen en dit moet ronde 9 zijn. Ik heb mezelf al op de NOD-lijst van juni gezet. Hop, aan de slag! Oh, maar eerst even wachten tot ik weer uitgebloed ben, natuurlijk. 8)

Belle, vol goede moed.

2. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hey belle meid wat vervelend nu

maar even een vraagje als je aan het bloeden bent is het dan een week of minder

Ik heb nadat ik 2 kinderen heb gekregen word ik ongesteld en dan na een dag is het over
    Maar ook ervoor toen ik net begon met menstrueren toen was ik er echt ziek van en nu ik fluit ernaar en het is weg

herkennen meer meiden dit nadat ze kinderen hebben gekregen of ben ik de enige die na kinderne krijgen minder gaat menstrueren ?

ben heel benieuwd

Belle ik ga me schuldig voelen mocht ik wel zwanger zijn en ik ben er nog maar net hier en ook nog mijn 1rste cyclus

en van mijn eerste 2 ook gelijk zwanger en ben nu bang dat het nu ook zo zal zijn gek gevoel maar toch is het zo
    en ik heb met alle meiden zo doen
    die er echt heel lang op zitten te wachten

Indey

:cry:

Deel Deze Pagina