Als donderslag bij heldere hemel..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Beb2109, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxBloesem

    xxBloesem Bekend lid

    1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
  2. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ben eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig of je ook je ex hebt ingelicht of dat hij contact heeft opgezocht?

    Maar hoop dat je in alle rust kunt genieten van je dochtertje :)
     
  3. Eva20

    Eva20 Lid

    1 apr 2012
    20
    8
    3
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd!! Dikke knuffel. Het zal je zoveel kracht geven. Geniet van je meisje!!!
     
  4. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gefeliciteerd met je dochter! Ben de dochter van silvy en heb je verhaal toen meegekregen. Ze vertelde eergister dat je meisje geboren was en denk dat kan niet missen met deze naam ;) las het toevallig!

    Veel geluk samen jullie redden t wel samen!
     
  5. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Gefeliciteerd met je geboorte van je dochter. Heel veel geluk samen! Zo'n vader heeft je dochtertje niet nodig.
     
  6. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18
    Bedankt allemaal! Alle clichés zijn waar; het is echt het mooiste wat er is. Even wennen nog maar het gaat fantastisch ook dankzij de hulp van m'n ouders, zus en nu nog kraamverzorgster haha.

    Had hem een bericht gestuurd toen het begonnen was en toen ik naar het ziekenhuis ging. Hij wenste me succes en een fijn leven, hee kort en zakelijk. Na haar geboorte wel laten weten, geen reactie. Nu maar geboortekaartje op de post gedaan.

    Wat leuk zeg! Dus als ik het goed lees wordt Silvy weer oma?! Dat zal ze wel helemaal geweldig vinden. Wat is de wereld toch klein he, haha.
     
  7. Mir78

    Mir78 Bekend lid

    21 nov 2014
    838
    81
    28
    Vrouw
    Fijn dat het goed gaat en je steun hebt aan je naasten. Geniet van de kleine!
     
  8. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Ik vind het zo knap dat je hem zo op de hoogte hebt gehouden!
    Hij kan dan kort en zakelijk zijn geweest, maar oh wat zal hij veel aan je gedacht hebben in die periode van je bevalling!

    Geniet van je wondertje!
     
  9. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja klopt! ze vindt t ook heel erg leuk!!
    ik herkende je verhaal met wat ons mam vertelde en toen ik naderhand de naam las (heb maanden terug al eens je topic gelezen) dacht ik dat kan niet missen ;)
    mam zit er ook erg vol van en je kaartje staat mooi te pronken in huis! heel mooi kaartje trouwens
     
  10. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hoe is het nu met jou en je dochter?

    Heeft je ex nog wat laten horen?

    Geniet van die kleine meid! Je komt er echt wel!!!
     
  11. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18

    Haha wat lief! Ik had ook een heel lief kaartje mét cadeautjes van haar gehad, ze is een schat, ben maar blij met zo'n moeder haha!
     
  12. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18
    Het gaat helemaal super! Alle chlichés zijn waar! Ze is heel lief en rustig, super tevreden. Slaap snachts het liefst aan een stuk door maar 6 uur is volgens de kraamhulp maximale, dus prima!
     
  13. Boris10

    Boris10 Niet meer actief

    Wauw! Zo luxe heb ik het nooit gehad :)
    Fijn zeg! Zo kom je nog aan je slaap!
    Geniet ervan!!
     
  14. wonderbaby1

    wonderbaby1 VIP lid

    9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    klopt heb ik gemaakt. had ze gevraagd en mee kralen gekocht!
     
  15. DDara

    DDara Bekend lid

    20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Hey Beb ik ben heel benieuwd of je al contact hebt met je ex/ de vader heeft hij al enige interesse getoond in je meisje?
     
  16. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18
    Hee hallo!

    Helaas, nog niets vernomen. De eerste twee weken veel foto's gestuurd en de vraag of hij kwam. Soms gestuurd dat ik alleen thuis was en hij langs kon en mocht komen (omdat ik wel snap dat de drempel misschien hoog is omdat ik thuis woon). Geen respons. Na twee weken hem en zijn gehele familie en vriendengroep geblokkeerd op de app en op facebook, willen ze foto's of informatie over de kleine moeten ze het nu vragen ipv op facebook of de app te kijken. Hij heeft één maal gestuurd dat hij geen behoefte had aan contact, dan niet. Ze lijkt op hem en dat hoort hij waarschijnlijk van alle kanten, nu is het zijn tijd om pijn te lijden. Ik las een goede quote gister; you'll regret it, maybe not today, maybe not tommorrow, but soon, and for the rest of your life.

    Hij heeft trouwens een nieuwe vriendin, een meisje wat al jaren achter hem aanzit en ook stookte in de tijd dat ik met hem ging. Hij moest toen niets van haar hebben, vond haar dik, lelijk en haar gezicht klopte volgens hem niet (heb de berichtjes even teruggezocht hahaha) dus sta er ook niet gek van op te kijken dat hij niet mag van haar. Ik kwam zijn moeder overigens vrijdag ook tegen op de markt, ze viel bijna over haar eigen voeten zo diep keek ze in de grond. Ik had de kleine bij me, ze keek overal behalve in de kinderwagen, triest vind ik dit..
     
  17. roosjuh007

    roosjuh007 Bekend lid

    20 sep 2014
    956
    181
    43
    Je meisje boft maar met een moeder als jij! en niemand anders doet er toe. Jij hebt je best gedaan hem erbij te betrekken, wil hij niet? balen voor 'm, komt ie nog wel achter, óf niet, maakt jou het uit. Jij hebt je mooie meissie, en jij betekend de wereld voor haar.

    Veel geluk samen :)
     
  18. dromer83

    dromer83 Actief lid

    4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal joh. Ik wil toch wel even kwijt dat ik heel veel respect heb voor de manier waarop je hiermee om gaat en bent gegaan. Heel veel succes en geluk toegewenst met je meisje. En Laat die looser maar lekker in de shit zakken. ;)
     
  19. Britt2014

    Britt2014 Actief lid

    12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.
    En wauw, heb je verhaal gelezen en ik vind het zo knap hoe je dit allemaal hebt aangepakt. Dit lijkt me een van je grootste nachtmerries, bah wat erg. En wat een kwal van een vent. Bizar dat dat zo ineens kan omslaan.
    Ondanks alle tegenslag hoop ik dat je 100% kan genieten van je lieve kind!
     
  20. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18

    Nu m'n hormonen weer wat minder worden en ik er wat luchtiger op terug kan kijken weet ik ook niet zo goed hoe ik het allemaal zo 'netjes' heb kunnen doen richting hem. Maar het pleit nu wel enorm voor me.

    Ik hem 'hem' en z'n nieuwe vriendin zaterdag voor het eerst gezien, in de kroeg en het deed me helemaal niks meer. Ze stonden enorm te provoceren door de gehele avond voor m'n neus te staan bekken, jammer voor hen maar ik heb een geweldig leuke avond gehad. Ik denk zij minder, aangezien ze aan elkaar vastgeplakt stonden en met ruzie de tent verlieten. Ik kan er niet meer mee zitten, maar iedereen heeft het gezien en daar heeft hij geen vrienden mee gemaakt.

    Ik geniet volop!!!
     

Deel Deze Pagina