Als donderslag bij heldere hemel..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Beb2109, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt2014

    Britt2014 Actief lid

    12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Ooh wat verschrikkelijk kinderachtig en laag van ze. Zo zie je hoe hij echt kan zijn. Was je op dat moment niet blij dat hij uit je leven is? Met zulk vreselijk gedrag? Ze hebben waarschijnlijk niet eens door hoe erg ze zichzelf voor schut zetten.
    Jij kan tenminste in de spiegel kijken en trots zijn op wat je allemaal hebt bereikt, zij niet. En daar komen ze beide nog wel achter.
     
  2. Beb2109

    Beb2109 Lid

    6 jan 2015
    75
    42
    18
    Klopt, ik dacht ineens 'zo'n vader gun ik m'n kleine niet, die zo respectloos staat te doen tegen de moeder van z'n kind'. Moet eerlijk zeggen dat ik ze ook gewoon niet bewust heb staan bekijken, maar werd er uiteraard continu op gewezen door iedereen. En inderdaad, ze lachte hen gewoon uit. Ik ga overal heen, heb m'n leven weer opgepakt en overal waar hij (en zijn familie) ook zijn moeten ZIJ hun hoofd buigen omdat ze zo achterlijk doen en hebben gedaan, en ik loop met opgeheven hoofd! Maar goed, als vrouwen onderling snap ik zijn nieuwe vriendin ook niet....... Ik zou m'n nieuwe vriend toch even aan z'n verantwoordelijkheden herinneren haha.
     
  3. Britt2014

    Britt2014 Actief lid

    12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Het zal vast erg bevredigend zijn voor je om iedereen die zich zo heeft gedragen zo te zien en te beseffen dat jij het zo veel beter voor elkaar hebt dan zij allemaal bij elkaar.
    En inderdaad ik zou echt niet willen dat mijn vriend zo met z'n ex zou zijn omgegaan. Giga afknapper. Als ie het bij een ander kan kan ie t ook bij z'n huidige vriendin. Bah laag hoor.
     
  4. Twirler

    Twirler Bekend lid

    19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wauw ik heb echt enorm veel respect voor je!!!
    Jouw meisje boft maar met zo'n powervrouw als moeder!
    Hij verdient jou en je prinsesje niet en komt er nog wel achter.
    Eerlijk gezegd snap ik zijn nieuwe vlam dan inderdaad ook niet, maar he het zegt meteen genoeg over beide ;)

    Ik ben trots op je! You go girl!
     

Deel Deze Pagina