Oooo ik wordt hier zooo zat van, moet even klagen hoor! Ben nu 37.6 weken zwanger en maandagavond had ik al goede voor weeën, maar je raad t al dat zakte af. Nu de hele week last van pijntjes krampjes enzov, eigenlijk al 2 weken. Bij mijn 1ste was dat ook zo en zette t door nadat ik gestript was. Teminste, ik had niet zulke sterke weeën dus uiteindelijk na 20 uur naar t ziekenhuis voor opwekkers. Gisteravond rommelde t weer zo, manlief mee t bad in en paar uur later had ik goede weeën. Echt met 2 min ertussen, puffen en 50 sec lang. Dat wel 2 uur lang. En vervolgens merk ik dat ik weg begin te zakken en in slaap ga vallen. Grrrr weeen worden dus weer minder. toch nog ff douchen, ja daarna weer goede wee, maar uiteindelijk toch gaan slapen, wel met krampen maar niet zo pijnlijk meer. Vanmorgen mn verloskundige gebeld en die zegt dat ze niks doen zolang ik nog geen 40 weken ben. Baal hier zo van! Waarom zet t nou niet door? K ben nu bok chagerijnig en harstikke moe. Weet ff niet meer wat ik ermee moet, maarja veel kunnen we niet he en nog een keer t bed induiken heb ik ook geen zin meer in, want t zakt toch elke keer weer in die weeen. Waarom heb ik dat? enne kant rommelt t al zo lang dat je denk t wordt wel tijd, andere kant zet t niet door. Rommel dan ook niet zo dan verwacht ik ook geen bevalling. Naja dat was t ff
Oh ik begrijp je helemaal! Bij mijn eerste had ik precies hetzelfde. Al maanden aan het rommelen, bijna vroeggeboorte en op het eind gebeurde er gewoon niets meer, terwijl het rommelen wel steeds pijnlijker werd. Zo frustrerend als je dan elke keer verwacht dat het doorzet en het zakt toch weer af. Hier zette het ook pas door toen ik uiteindelijk met 39,3 gestript werd. En toen heb ik er nog 2 dagen over gedaan voordat de weeen sterk genoeg waren om te bevallen Ik denk ook dat er op deze termijn nog niet zoveel gedaan kan worden voor je. Strippen doen ze idd pas met of na 40 weken. Dus nog even doorzetten.. Proberen het zelf op te wekken dmv veel lopen oid heeft volgens mij ook weinig nut in dit geval want dan krijg je wel het gerommel en de last maar niet de bevalling erachteraan En dan loop je alleen maar met nog meer pijn.
oja dat was ik vergeten te zeggen, met 28.5 weken lag ik inderdaad met weeën in t ziekenhuis! vanaf toen thuis natuurlijk zitten, en dan duurt wachten lang