mijn dametje lijkt wel gek geworden, sinds gisteren ook vandaag weer deed ik haar lekker in bad maar ze gaat als een tierelier zich bewegen en gooit cixhzelf achterover kopje onder en lacht zelfs nog als ze onderwater is. en ze gaat staan en draait zich rond als een dolle hond! Wie kent dit? ik kan haar niet eens in bedwang halen dus haal ik haar er maar gauw weer uit! Niks aan zo in bad gaan!
ik haal haar er weer uit omdat het echt niet veilig is zo, ze verdrinkt zichzelf bijna. ze huilt ook wel tussendoor en dan lacht ze weer heel raar! net alsof ze niet weet wat ze doet, ik hou haar vast omdat ze anders kopje ondergaat steeds en ook blijft liggen omdat ze natuurlijk nog niet zelf omhoog komt. maar het vasthouden is dan een strijd en ze laat zich steeds onderuit glijden. als ik haar dan even laat liggen en vasthoud net zoals een kleine baby dan wil ze weer omhoog. echt helemaal dol
Hier ook een dame die heerlijk enthousiast is in bad. De probeerd telkens te gaan staan. Draait rondjes om haar as. Heb je al een antislipmatje voor in bad ? Hierdoor blijft onze dochter wel zitten ondanks ze lekker druk doet.
Hier ook zo'n "dolle mina". Heb het badje inmiddels op zolder staan... Ze draaide werkelijk alle kanten op en ikke maar vangen. Gelukkig nog niet kopje onder net als jouw meisje! Nu dus maar samen in bad, ook gezellig!
nee ik heb geen antislip , waar kun je die krijgen dan voor zo;n baby badje? maar ze gooit zichzelf ook expres achterover het water in, plezier in bad is logisch maar dit lijkt niet op plezier, dat had ze eerder wel.
Vigo deed dit ook een tijde. Heb toen het badje op de vloer in de douche gezet, ben er zelf (halfnaakt ) naast gaan zitten zodat ik hem beter kon grijpen/vasthouden etc. Hij had er ook de grootste lol in, en heb hem eigenlijk altijd gewoon zijn gang laten gaan. Hij haalt nu gelukkig niet meer van die rare capriolen uit, maar het is nog altijd feest als hij in bad gaat
gewoon een heel klein laagje water in bad doen inderdaad antislip badje en lekker laten spelen. Dano is als een dolle stier in bad maar hij mag van mij niet gaan staan verder doet hij maar. ik blijf erbij soms valt ie inderdaad achterover huppakee omhoog en weer verder spelen. om te zorgen dat ze niet teveel afkoeld deur dicht en met een bakje steeds warm water over dr heen doen. en jezelf pas NA het bad omkleden
Ik heb hem gekocht bij prenatal. Kindjes tot 5 jaar kunnen onder water gaan zonder dat ze water in hun longetjes krijgen. Geeft dus niet als ze kopje onder gaat. ( Julia gaat even onder water bij het babyzwemmen) Zij doet in bad ook haar hoofd onder water. Vind ze geweldig.
haar gang laten gaan heb ik gedaan maar is erg gevaarlijk zo, ik zal maar even gaan kijken voor zo;n antislip matje misschien helpt het, bedankt in ieder geval voor de tips en nu maar zien hoe het gaat! ze zal vast wel over enthoudiast zijn, maar vind het altijd zo frapant dat de kids zo ineens weer anders gedragen bij een dagelijks ritueel! het blijven wondertjes haha
mja wij badderen tegenwoordig maar ind e douche want echt alles is drijfnat dus ja ook hier zo'n wiebelkont vind het wel leuk ergens maar hou haar inderdaad wel goed in de gaten dat ze neit helemaal verdrinkt
Ik herken het ook. Thijmen begint er echt lol in te krijgen om zo veel mogelijk te spetteren en te trappelen zodat echt alles nat wordt. Hij vindt het echt zo leuk Laatst hing ie ook zo'n beetje op mijn arm en toen gooide hij zijn benen naar achter, lag ie dus op zijn buik...haha... gelukkig wel met zijn hoofd boven water Tja, ik zou het gewoon een beetje laten doen zolang het niet gevaarlijk is.
het zal zeker wel weer een nieuwe ontdekking zijn! nu moet ik zelf nog maar even uitvinden hoe ik haar het veiligst in bad heb!
Ook hier zo'n lekkere stilzitter...not! Wij hebben een badzitje (zo'n ring), daarmee zetten we 'm onder de douche in de badkuip en dan gaat het prima.
nou k zou er een moord voor doen als me meissie zo gek zou zijn op water.... hier schreewt ze de hele buurt bij elkaar!
ze is nu wat rustiger! ik ga er nu naast zitten en het gaat iets beter. ze gooit zichzelf nog steeds achterover en blijft liggen, ik heb er nu minder water in zodat ze niet kopje ondergaat! ze vindt het lekker om te liggen in het bad met haar oortjes onderwater! het is toch wel enthousiastme gelukkig!
Je kan zo'n badje met antislip bij de ikea kopen. Die hebben wij ook, ideaal want hij kan er makkelijk in zitten! Succes.
Hier nog zo'n waterratje, ze jubelt en spettert erop los! Ik doe haar al een paar maanden in het grote bad, omdat het eigen badje geen succes meer was gezien haar beweeglijkheid. Met zo'n badring van prenatal ging het prima. Maar sinds een paar dagen gaat ze staan in haar badring of rondjes draaien, echt om gek van te worden! Ik zet haar telkens terug en probeer haar aandacht te trekken met speeltjes, intussen probeer ik haar te wassen. Zo'n antislipmat is overigens een goed idee, ik denk dat ik er maar een ga aanschaffen voor ons bad. Dat is wat minder gevaarlijk als ze toch uit haar badring stapt (want ze zijn o zo snel! ) Wel superleuk joh zo'n waterratje, hoe ze van dat gespetter kunnen genieten, heerlijk!
hmm wat moet ik me bij een badring voorstellen? klinkt in mijn oren als ee soort van zwembandje? overigens.. denk dat ik vandaag eens ga kijken voor een zwembadje voor in de tuin
@Saskia: een badring is een zitje voor in bad, dat met zuignappen vastgezet kan worden. http://www.baby-s.nl/contents/media/t_badring.jpg