Hahaha! Erg leuk. Mijn vriendin belde, en vertelde een heel verhaal, ondertussen was ik mijn spullen bij elkaar aan het rapen omdat ik, niet veel later, een afspraak had. Opeens zegt ze:.. "wat ben je aan het doen, je bent zo afwezig" waarop ik zeg: "Ben me telefoon aan het zoeken, kan hem nergens vinden" Awkward!! Vriendin lag dubbel, heb best een tijdje lopen zoeken namelijk
Ik heb een hele boswandeling met de peuterspeelzaal gedacht dat ik mijn fiets niet op slot had gedaan dus wel weg zou zijn als ik terug kwam. Nee hoor fiets op slot sleutel netjes in mijn tas...
Ik heb ook echt maar dan ook ECHT een hele domme kip zonder kop actie gehad... net bevallen en lag in het zh. Een goede vriendin kom kijken naar de kids en ik krijg van haar een tasje met een kadobon van de prenatal. Deze heb ik in het kastje gelegd bij een aantal andere spullen. Deze na een week ingepakt omdat ik naar huis mocht. Hierna nog 3 weken op en neer naar het zh en toen de kids eindelijk thuis waren moest ik mijn ID kaart ergens voor hebben... echt nergens maar dan ook nergens kon ik m vinden. Mijn vriend en ik hebben alles afgezocht en snapte er niks van. Ziekenhuis gebeld of deze toevallig daar ergens lag.. nope.. niks gevonden.. na een week nog niks gevonden te hebben heb ik maar een nieuwe aangevraagd.... de volgende dag kom ik het tasje van de prenatal weer tegen en denk... ow ja ik zal die kadobon eens wegleggen voordat ik m kwijt ben... je raad het al.. vis als eerste mijn ID kaart eruit :x wat was ik boos op mezelf
Haha ik ben standaard mijn auto sleutel kwijt en waar zit die dan in mijn bh Alles af zoek ik in paniek tas omgekiept hele huis afgezocht vriend gebeld en waar zit die in mijn bh Ik stop altijd me sleutel daar omdat ik hem altijd kwijt ben in me tas etc. Thuis ligt die op een dienblad bij alle sleutels. Maar als ik weg ben zit die daar. Of als ik bijna weg ga en me spullen pak stop ik hem vast in me bh Komt omdat ik een nieuwe auto heb en van me vriend en vader niet mijn andere sleutels aan mijn autosleutel mag doen ivm dat het slot dan lam wordt ofzo ?!? Nu heb ik er een key koord aan (schrijf je dat zo?!) en ligt die wel weer in me tas hahaha.