Mijn bevalling begon op 10-07-2009 om 05:30. Gebroken vliezen?!. Toch maar even het ziekenhuis gebeld en moest om 08:30 langskomen. Opgenomen in het ziekenhuis en maar 1 cm ontsluiting zonder weeen. 11-07-2009 sóchtend om 8:00 een gel ingespoten gekregen geen werking. s,middags om 13:00 tweede keer gel. Nu wel weeen. In het begin vrij rustig daarna steeds hetiger. Lekker onder de douche werkt echt!!! Om 20:00 hou ik het niet meer en de gyn komt kijken, ik heb 5 cm ontsluiting. De weeen zijn nu echt heftig duren tussen de 4 a 5 minuten met tussenposes van 1 a 2 minuten. De Gyn besluit een ruggeprik te geven (aanrader). Toen ging het een stuk beter. Om 23:00 weer gekeken en heb 8 cm ontsluiting. Om 01:10 10 cm ontsluiting en flinke perweeen. Op 12-07-2009 om 02:07 is ze geboren een prachtig meisje na 28 weken en 3 dagen zwangerschap. Madelyn was bij de geboorte 52 cm en woog 3860 gram. Helaas wil de placenta er niet vanzelf uitkomen en moet ik na de OK. Uiteindelijk 3 liter bloed verloren. Nu gaat alles weer prima. Op het moment van de bevalling is het heftig maar als je je kindje in je armen hebt 1 minuut na de bevalling ben je de helft al vergeten. Dit was iedergeval bij mij het geval. Iedere bevalling is anders en wordt ander beleeft. Voor de mensen die het nog gaan meemaken succes. x Miranda
gefeliciteerd met je dochter Mooi gewicht zeg ondanks dat ze met 28 weken er al was of moet dat 38 weken zijn?
38 weken denk ik hoor. Een 7 ponder met 28 weken, dan is er iets verkeerd gegaan Gefeliciteerd met je meisje!
vind het al knap dat jullie er zo'n oplossing voor vinden,..ik ben wat dat betreft net een krant en was nog niet met zo'n idee gekomen hahahah....ik schrok er alleen van x
wahahaha nou ja als ze met 42 weken pas was bevallen dan had haar kindje het dubbele misschien wel gewogen vandaar de brain wave.