goedkoop bankstel

Discussie in 'De lounge' gestart door fopspeentje, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    hoi dames,

wij zijn opzoek naar een mooi, nieuw, goedkoop bankstel.
    hebben al een paar mooie gezien bij Seats&Sofas, maar daar hoor ik veel negatieve verhalen over. overigens, mijn ouders hebben daar vroeger ook een bankstel gekocht, en die was wel goed. maargoed, waar kunnen we nog meer voor een goed, goedkoop bankstel scoren?
    liever geen wehkamp of neckermann oid, wil hem eerst kunnen testen. ;)

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ikea?

toch bij s&s hebben ze ook goede banken maar die zijn dan wel duurder

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

of bij de leenbakker?

overigens hebben wij ook een bankstel van s&s en nog steeds tevreden over. Mijn ouders hebben daar zelfs de 2 de bank vandaan de eerste was nog prima maar ze waren hem zat die hadden ze al 12 jar ofzo nu wouden ze ander model en ook tevreden. Maar dat ligt erook aan welk je neemt he

4. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Als je het écht goedkoop wil; de kringloopwinkel!

Edit: Ik zie nu dat je nieuw wil, daar had ik even overheen gelezen :)

5. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    @Amfy, ja Ikea hebben we ook gekeken, maar is het toch allemaal net niet..

Ja ik denk dat je bij S&S dan gewoon geluk moet hebben.
    Die wij hebben gezien is niet duur, maar we hebben ook geen geld voor een dure bank.

We willen misschien toch gaan kijken bij S&S, waar kan ik dan het beste op letten?

6. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat vind jij goedkoop? Welke prijs klasse zoeken jullie in? Welke grootte? Wil je bijvoorbeeld een 2 en een 3 zits die bij elkaar past?

Ik zou zeggen Ikea! Ik vind persoonlijk de prijs kwaliteit verhouding daar altijid erg netjes. (en ben gewoon een Ikea fan :D)

7. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    jep, ;) we hebben nu in 3 jaar tijd al een aantal banken versleten die gratis waren of van de kringloop, en dat ben ik nu een beetje zat.. dus we willen nu echt een nieuw bankstel..

8. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Woonexpress...loods5...woonfabriek amsterdam....maarja wat vind jij goedkoop?
    En anders even kijken bij de Trendhopper (volgens mij stoppen ze ermee en hebben ze leuke acties nu).
    En natuurlijk IKEA! altijd iets leuks voor een mooi prijsje te vinden.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou je moet daar de duurste stofklasse kiezen en dan flink afdingen , en altijd onder de prijs van de verkoper zitten als hij nee zegt doen alsof je wegloopt en de bank niet meer wil krijg je die bank toch voor goedkoper haha

10. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    heeft iemand de Sandby bank van de Ikea thuis?
    dat vinden wij wel de mooiste, en dan willen we of een 3 + 2 zits, of een 3 zits en dan 1 of 2 stoelen..
    maar welke stoelen kunnen daarbij? we nemen dan de kleur blekinge bruin...

11. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    hihi, spreek je uit ervaring? :p
    ik ben daar echt he-le-maal niet goed in! :)

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@fopspeentje ja idd :D want ze proberen je het veel duurder te verkopen dan het eigenlijk is . Onze bankstel zou 2400 euro kosten nou heb het mooi afgedingt naar 1250 haha scheelt de helft dacht ik zo :D

13. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    zo dat is wel netjes zeg!
    moet ik het toch maar eens proberen..
    maar er staat in de folder een bank van 750..
    ik begrijp dus dat die prijs hoger word door de verschillende stoffen?
    want dat staat natuurlijk niet in de folder!

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ze adverteren altijd met de goedkoopste stoffen. Wij hebben zelf een nepleren bank van seats en sofa's.
    In de folder was hij 350 euro geloof ik. Dat was héél dunne nepleren bekleding. Voor 100 euro meer hadden wij wat stevigere nepleren stof. Dus voor 450 een 2+ 3 zits zwarte nep leren bank.
    Ik ga er vanuit dat we met 5 jaar écht weer een nieuwe moeten hebben, gezien de prijsklasse, maar voorlopig, na 1,5 jaar, ziet hij er nog hartstikke netjes uit, hoewel ik er relatief voorzichtig mee ben (relatief : voor zover dat kan met een peuter die er weleens op springt, een beker drinken overheen gooit etc) -omdat ik natuurlijk weet dat hij kwalitatief niet super zal zijn.

15. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    okee ik snap het ;)
    nouja, dan moeten we daar toch maar eens gaan kijken..

16. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    heb je al eens overwogen om een 2e hands bank in nieuwstaat van een topmerk over te nemen van iemand?
    wij wilden een goeie bank die lekker zit en een hele poos mee gaat, maar wij hebben huisdieren.... dit is dan ook direct de reden dat ik geen kapitaal uit wil geven aan een nieuwe leren bank, want binnen een maand zit het al vol krassen :(
    wij hebben via MP een 2&3zits overgenomen van een topmerk, zag er echt uit als nieuw en zat ook als nieuw, en omdat het van leer is, goed schoon te maken en houden indien nodig. uiteindelijk hebben we er totaal maar 200 euro voor betaald, en ze zagen er écht uit als nieuw en zaten ook zo..!
    inmiddels hebben we het ruim een jaar en zit het nogsteeds goddelijk maar zit ook onder de krassen met dank aan de huisdieren, dus blij dat het geen splinternieuwe banken waren van ruim 4000 euro!

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Seats en Sofas..... vreselijke winkel! Tenminste hier in Heerlen wel.

Ze zijn me veel te opdringerig, en dringen je echt een van de duurdere stofgroepen toe! Als ik er voor kies op een goedkope stofgroep te nemen, dan wil ik dat.

Uit eindelijk zijn we naar de buren gegaan Popeliers ( heet nu woonsquare ) en daar zijn we geslaagd ook een duurdere stofgroep, maar de prijs was een stuk lager dan S&S

Onze eerste bank hebben we bij leenbakker gekocht voor 600,- en daar hebben we 2,5 jaar opgezeten, maar tijdens onze verhuizing naar Limburg heeft hij even buiten moeten staan en is het onverwachts gaan regenen, dus hebben we de bank weggedaan.

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik had een bank bij seats en sofas vandaan , die heeft het vrij lang overleefd en was goed tevreden hoor. Tot de mastino's erop gingen dansen , dat trekken ze niet zo goed :p

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland

Wie had dat nou verwacht?:p;)

20. fopspeentje

fopspeentje Bekend lid

17 apr 2011
    562
    0
    0
    huismoeder
    In ons paleisje
    ik heb in een eerder bericht al gezegd dat wij al 3 jaar lang op gebruikte banken zitten die dan na een aantal maanden op zijn, en dat we nu nieuwe banken willen, die echt van ons zijn, en niet eerst van iemand anders zijn geweest. ;)

Deel Deze Pagina