IUI eisprong gemist???

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by indy1972, Feb 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. indy1972

indy1972 Lid

Feb 7, 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor een FM. Eergister 3 follikels van 13, 10 en 10 mm. Twee dagen daarvoor waren ze iets kleiner. Laatste meting was op dag 12 van mijn cyclus. Nu waren mijn follikels ineens kleiner. De gyn snapte er ook niets van. Baarmoederslijmvlies was wel mooi dik. Bloed laten prikken en progestoronwaarde was 7,5. Heb ik nou een eisprong gehad of niet??? Snap er niets van.

Mijn vorige cyclus was wel ineens heeel kort, 22 dagen. Terwijl ik normaal 25-27 heb. Vorige IUI en FM's verliepen allemaal prima op zich...

Ik spuit trouwens puregon...

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik denk niet dat je je eisprong al hebt gehad. Je progesteron is nog laag en het is niet heel raar dat met puregon je follikels weer verdwijnen hoor, mijn gyn kent het verschijnsel wel. Ik heb ook wel follikels gehad van 13mm die de meting daarna weer verdwenen waren. Elke keer bij IUI zeiden ze: O, oppassen, het moeten er niet te veel worden. En uiteindelijk bleef er dan altijd maar 1 over.

Wanneer moet je weer terug komen?

3. indy1972

indy1972 Lid

Feb 7, 2010
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb idd ook wel verdwijnende follikels gehad, dat er dan 1 of 2 grote overbleven... maar dit waren al de drie grootste. Nu deze kleiner worden blijft er dus niets over...naast een paar kleintejs. En ik zit al op dag 14 ofzo... Morgen moet ik weer bloedprikken om te kijken of het progestoronwaarde is gestegen. Vind het echt raar. Had gister ook buikpijn dus dacht echt dat mijn eisprong eraan zat te komen...

Share This Page