Heb net cup a soup, zit er gewoon een klein steentje in Heb al eens eerder iets gehad; Spercie bonen met draden. potje Olvarit met een groot stuk vis erin. Pakje macaroni saus wat heel scherp is. Schrijven jullie wel eens naar zo'n klachtenservice? Ik wel, je krijgt dan ook iets cadeau. Gaat me niet om het cadeau, maar meer dat het goed word onderzocht.
Nope, eigenlijk nooit rare dingen. Ik denk ook niet dat ik erachteraan zou gaan...of het moet gewoon gevaarlijk zijn. Die sperziebonen....als je voor de draden gaat bellen denk ik niet dat je iets krijgt hoor...die hebben verse sperciebonen wel vaker. Grotere stukjes, zelf ff prakken Scherpe saus, beetje meer water drinken Steentje: dat kan echt niet :-D
Oh, jakkes. Zo'n toppic is er in het verleden ook al eens geweest. Met de gevolgen dat ik nu bepaalde dingen niet meer eet. En toch lees ik het stiekem haha. Liefs Hummel.
Mijn opa en oma hadden een keer een stukje kleerhanger, ja echt waar!, in een potje groenten zitten! Hebben ze opgestuurd en toen kregen ze een pakket met 6 potjes terug.
chinese sperziebonen hebben vaak wel draden heb weleens een pot jam gehad met een stuk plastik erin van 10 bij 20cm en dan opgefrommeld was trouwens gele jam en blauw plastic viel ook niet op ofzo Maar als het echt iets gevaarlijk is zou ik er gelijk werk van maken of als een product wat ik normaal heb nu ineens tegen valt waardoor het wel productie fout moet zijn dan zou ik ook aan de bel trekken. maar nog nooit gehad.
Ik had een keer een pak brokjes voor mijn kat en daarin miste het soort brokje wat hij het lekkerst vond ( die pikte hij er altijd tussen uit) toen had ik ook gebeld en kreeg ik zo'n pak nieuw weer thuisgestuurd
Nooit geen gekke dingen gehad, maar ik maak alles vers juist omdat ik dus bang ben voor dit soort dingen. Las toevallig gister dat een vrouw in Tjechie een muizen poot in haar pot met groente had zitten. GATSIE! nou nee bedankt maak het liever vers dan weet ik wat er in zit.
ik had een keer een nectarine en daar zat een heel klein soort van zwart torretje in . gelukkig zag ik het anders had ik hem misschien wel opgegeten.
Ja nou mila....spersieboon met slakJE (echt zon klein friemeltje speldeknop huisje enzo) bevoorbeeld. Zoals hier laatst. Heb ik mn zoontje maar blij mee gemaakt...die wilde hem wel als huisdier (afgesproken dat als hij er 2 dagen niet naar om keek ik hem buiten zette...heeft t toch n week volgehouden ) Maar verder nog nooit iets vreemds in mn eten gevonden nee. En die veer...zou echt over mn nek gaan zeg
Misschien iets anders, maar wil het toch even vertellen. Ik heb een keer van een bepaald merk een keer de badschuim genomen ipv de douchegel. Ik kreeg in die periode ook best wel last van uitslag op mijn armen en benen en dacht, laat ik eens een mailtje sturen om te vragen of het daar van zou kunnen komen. Kreeg meteen via de mail excuses en dat het zou kunnen dat mijn huid er anders op zou reageren enz enz.. De volgende dag kwam er een pakketje met daarin 3 grote flessen badschuim en een briefje daarbij dat ze hoopte dat ik hier beter op zou reageren! Ontzettend lief van ze! (achteraf denk ik dat het aan een soort antibiotica heeft gelegen wat ik in die tijd slikte , maar toch mooi meegenomen)
@ meryem85 Je bent er toch maar mooi schoon van geworden.. MIjn ouders hebben een keer een krat Bavaria gehad, waarvan er een paar flesjes naar verf smaakte. Ze hebben gebeld naar Bavaria, en de lege flesjes opgestuurd (op kosten van Bavaria). Deze zijn onderzocht en waarschijnlijk heeft "de vorige eigenaar" er terpetine ofzo in gehad. Mijn ouders kregen 3 kratten en een hoop merchandise gratis omdat ze bij Bavaria blij waren dat ze het gemeld hadden ipv slechte reclame rond te bazuinen... Ik heb ooit een torretje gevonden in een pot snijbonen van Hak... Nooit meer gegeten.. En vorig jaar had ik van Robijn een paar flessen Easy Iron wasverzachter gekocht bij Lukas Klamer en die was zo dik dat je hem zo ongeveer in blokjes moest snijden om te gebruiken.. Gebeld naar Robijn, en ik moest het productie nummer doorgeven en idd.. Dit was een partij waarbij er iets mis was gegaan.. 2 dagen later had ik 6 flessen in huis, helemaal gratis! Voor elke fles in de verpakking kreeg ik er 2.. en ik heb die andere ook nog gebruikt, wat na verdunnen met water was die nog heel goed te gebruiken... Zo zie je maar, soms loont het echt wel de moeite om even te bellen.
ik vind nooit echt rare dingen... waar ik trouwens wel pattent op heb is haren van anderen in mijn eten, of het nu bij iemand thuis is, of in een restaurant ik heb altijd wel een haar in mijn eten
Zo heb ik eens een klacht gemaild naar c1000 over koffiepads. Ik had een pak waarbij diverse pads open waren en daardoor de koffie eruit ging. Kreeg toen een tegoedbon van ze toegestuurd ter waarde van een pak pads. Heel keurig.
gatsie haren in mijn eten, zooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vies! bah ga hier nu al bijna over mijn nek..
Ja hier helaas ook, Ben echt vegetarisch en op een vegetarische pizza lag een stuk bot! Heb zeker geschreven en kreeg een nieuwe pizza en een pizzasnijder. Maand terug was mijn man bij mijn opa en oma gaan eten en pakte ze na het eten een monatoetje daarin zaten drie zwarte gekrulde (afro?) haren. Te goor gewoon. Daar ga ik ook nog naar schijven, haren in mijn eten kan ik echt echt echt niet tegen. Gooi dan alles weg, ookal is het van mezelf bah.
mijn vriedin ging een keer eten met vrienden thuis en ze pakte het toetje een bak ijs. ze schepte eruit en toen kwamen ze een condoom tegen...echt goor! zou geen hap meer hoeven.
Ik heb een keertje een stukje hard plastic gevonden tussen m'n tuinbonen (uit pot) dacht eerst dat het glas was, maar bleek plastic te zijn..