Lieve Allemaal.. Ik weet niet of er al een groepje hiervan is, maar ik kon het niet vinden.. Wie van jullie zit er nog meer op het wachtbankje? Ikzelf ben mama van 2 kindjes en heb recent op 15 sept een curretage gehad ivm missed abortion met 11 weken. Wij hebben besloten niet op te geven en direct verder te gaan met een volgende zwangerschap. Gister bij de ferti arts geweest en daar bleek ik een eigen eisprong deze maand gehad te hebben. (zou anders starten met Clomid 50 MG deze maand). Nu kon ze helaas niet zien wanneer mijn ei precies is gesprongen.. Het is dus even afwachten wanneer ik mijn NOD heb. Mocht ik binnen nu en 2 weken niet ongesteld worden, dan moet ik even aan de bel trekken. Liefs
Mijn nod is de 26e. De laatste tijd, na 3,5 jaar, neemt de hoop af. Maar merk dat ik er deze ronde weer heel veel mentaal mee bezig ben. Lijkt zo lang 1,5 week wachten. Ik kan ook niet vroeg testen. Die zal dan vals positief kunnen zijn ivm de ovitrelle spuit.
Hee @Sher1986! Succes.. Ik duim voor je voor een NOD & een positieve test. Ik zit nu zelf op 6 dagen voor NOD.. Laatste dagen vaak pijn klachten in mijn onderbuik. Steken. Maar ik durf niet te hopen. Dit is nog maar ronde 2 na het stoppen met de pil