Ja het idd verdrietig , maar je leert er toch mee omgaan, aan ons ligt het niet. Wij kunnen volgende de arts 50% zelf zwanger worden. wel krijg ik aankomende maand als ik nod heb een hsg onderzoek ( Foto van de baarmoeder en eileiders (HSG) - ) met contrast vloeistof om te kijken of het niet dicht zit sinds mijn spoed operatie. ik hoop echt van harte dat deze maand raak is dan hoef ik dat vervelende onderzoek niet... de uitkomst van dit onderzoek is de leidraad voor behandelingen of niet
Ja zie berichtje hier onder. Ook aanleiding is dat ze ons ziekenhuis eerst nog naar maatschappelijkewerker hebben gestuurd i.v.m andere vorm van relatie dan de normale norm in het leven.. die had negatief advies toen een andere die gaf akkoord dus dat heeft ook een jaar geduurd
Hoi Wij zitten nu ook aan ronde 8. Ik heb echter al wel 2 miskramen en één buitenbaarmoederlijke zwangerschap op m'n teller. Verder heb ik ook nog een mooie zoon (2008) Ik begrijp je gevoel...
Welkom WishfullDreaming! Ook in ronde 8 dus. Ik heb ook voor mijn zoon een miskraam gehad. Zijn hele verdrietige dingen, hopelijk maken we dat nooit meer mee! Ik had vandaag weer een licht menstruatiegevoel, ben benieuwd volgende week. Wil als ik nog niet ongesteld ben gaan testen op de dag dat ik naar de gyn moet. Ben dan 12/13 dpo zoiets, dus moet dan wel duidelijkheid hebben. Meestal ben ik daarvoor al ongesteld.
Ikkehouvanjou, hoop van harte dat het deze maand raak is meis na al die jaren. Duimcvoor je!! Ik vind 8 maanden al behoorlijk lang (eigenlijk alles boven de 6 maanden voor mn gevoel) maar als ik jou verhaal lees.. Jeetje respect hoor. Hoop ook voor je dat het onderzoek meevalt. Denk dat ik ook zoiets ga krijgen, ben benieuwd wat de gyn volgende week te zeggen heeft. Maar hoop nog liever op een positieve test
heej hoe gaat het bij jullie?? wishfulldreaming, welkom wat ontzettend naar van je miskramen en je BBZ, hopelijk is het ook bij jou snel raak! mariamz, en hoe bevalt de tarwekiemolie? hier kruipt de tijd afentoe voorbij pff, 12okt weer ziekenhuis dan uitslagen van alles, ben beniewd hoe en wat ben soms alleen wel bang dat er straks wel iets mis is, maarja dan weten we het ook maar weer en dan kunnen we verder bouwen
Vandaag NOD. Ik heb al 2 dagen buikpijntjes, maar niks wat schijnt door te breken. Verder zien alle tekenen er ook ongunstig uit: hoofdpijn gehad deze week en een dikke pukkel op m'n kin ( = hormonaal) Ik heb mezelf iig al voorbereid met een grote familieverpakking KinderBueno en een fles wijn voor vanavond/morgen. Hoe langer het duurt, hoe minder positief ik me kan houden rond mijn NOD. Echt respect voor de dames hier die al aan ronde 13-... zitten.
Mag ik hier ook meeschrijven? Inmiddels beland in ronde 21, nu ruim anderhalf jaar bezig. Ik begin het steeds minder goed te trekken emotioneel. Ik vind het echt HEEL zwaar. Collega's zwanger, vriendinnen zwanger, vrouwen ongepland zwanger....Waar ik eerst nog dacht 'jammer' is het nu elke keer zo'n harde klap als ik erachter kom dat het weer niet gelukt is. Als er nog plek voor mij is zal ik even bijlezen en zelf wat meer over mezelf vertellen. liefs
Hey meiden, Frummels: je bent van harte welkom! Kom er maar bij hoor! Had juist dit topic geopend voor dames die al wat langer of al echt erg lang bezig zijn, zodat ook die hun 'eitje' kwijt kunnen. In veel topics zitten dames die nog niet zo lang aan het proberen zijn en dat voelt toch wel wat anders.. Lijkt me erg heftig meis, ronde 21! Snap dat je het steeds minder trekt. En idd iedereen om je heen wordt zwanger, de één na de ander. Ik heb dat nu ook al, het gevoel dat ik steeds maar degene ben die achter blijft. Lijkt me dan ook heel zwaar voor jou!! Het blijft een oneerlijk iets, zwanger worden. En dan nog niet te spreken over ongelukjes o.i.d.. Dat hakt er echt in, snap ik!! Knuffel.. WishfulDreaming: Hoe gaat het nu bij jou?? SnowAngel: Hopelijk zijn de uitslagen goed! Ik duim! Nou ik ben nog steeds niet ongesteld, had het vandaag toch wel verwacht, heb al sinds vorige week dinsdag regelmatig last van lichte menstruatiepijn. Heb morgen om 11 uur mijn eerste afspraak staan bij de gyn, en wil dan weten waar ik aan toe ben zodat ik het ook duidelijk kan maken aan hem, dus ga morgenochtend toch maar een testje doen... Al had ik het liever lekker zo lang mogelijk uitgesteld.. Fingers crossed...Maar het voelt meer als een gevalletje 'Ik hoop zo veel, maar verwacht zo weinig'.. Blehhh! Hoop het zo..
Waar ik al bang voor was is alweer zo. Net het eerste rood gespot Hoef dus al niet eens te testen morgen.
Bedankt voor het hartelijke welkom mama! Wat balen dat je weer ongesteld bent zeg...hoe was je afspraak vandaag in het ziekenhuis?
Ging goed! Krijg deze maand follikelmetingen vanaf dag 12. Gaan dus mijn cyclus volgen en kan dus mooi mn eisprong op de echo zien of zien wanneer hij op knappen staat. Einde van de cyclus heeft vriendlief zaadonderzoek. Ik zit dan op dag 29, dus mooi na de vruchtbare periode zodat we het eitje niet kunnen missen (moeten 2 dagen ervoor namelijk onthouding hebben haha dus niet slim rond de eisprong!) Mocht het deze ronde niet raak zijn, krijg ik een HSG onderzoek volgende cyclus. Hopelijk is dat niet nodig.. Als alles goed blijkt moeten we het nog een half jaartje zelf proberen. Hoe is het met jou? En de andere meiden?
Ik had me voor mijn vakantie aangemeld voor dit topic. Maar na 2 jaar is het wachten voor mij over. Dikke knaltest bij terugkomst. Nu 5 weken zwanger. Hopen dat jullie ook snel een knaller mogen hebben
Goedemorgen dames, na twijfelen zou ik me ook graag bij dit groepje voegen als het mag..?? Ik ben nu ook bijna een jaar bezig en het is nog niet zo lang als sommige van jullie maar het voelt wel heel lang en dit komt vooral ook door mij zeer lange en onregelmatige cyclus die maar niet weer stabiliseren. Maar net zoals mama04 voel ik mij in sommige groepjes totaal niet thuis omdat ze daar dramatisch doen over een cyclus die soms 4 dagen verschilt of omdat ze al 2 maanden gestopt zijn en nog niet zwanger. Dus hoop hier me plek gevonden te hebben. Ik loop al een tijdje met het idee "en nu wil ik een doorverwijzing" maar durf de stap niet helemaal te zetten bang voor wat er misschien uit gaat komen en in de hoop dat het gewoon zelf lukt natuurlijk. Ik probeer er dan ook de laatste maanden wat minder mee bezig te zijn in de hoop dat me lijf misschien de onbewuste spanning loslaat. Ik weet dus niet of ik überhaupt een eisprong heb. Ook merk ik dat ik steeds meer last krijg van het babynieuws van mensen om me heen of waar dan ook! Soms kan ik wel voelsprieten vooral als iemand zwanger is waarvan ik weet dat ze er niet de gezondste leefenstijl op na houden en hier en daar ook wel eens een lijntje nemen bijvoorbeeld. Dan zie ik weer hoe oneerlijk het leven eigenlijk is! Nou sorry voor het lange verhaal hoor. Hoe gaat het hier verder met de andere meiden? Want heb wel alles terug gelezen