Ongesteld worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap / eug

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Xavv, 5 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    Hoi allemaal!
    Met de eerste echo van de eerste zwangerschap te horen gekregen dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Meteen geopereerd.. Dit was 8-8-16.. Goed hersteld maar nogsteeds aan het wachten tot ik ongesteld word.. We hebben wel gemeenschap, heb dus al twee keer getest of ik weer zwanger zou kunnen zijn. Alle twee negatief.. Toch vind ik het raar.. Na het stoppen met anticonceptie me gewone cyclus.. Dacht t nu ook te hebben.. Niet dus.. Word er zo onzeker van.. Iemand die kan helpen???

2. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    He wat een nare ervaring is dat he! Ik ken t..
    Bij mij kwam mijn menstruatie gewoon weer opgang maar was wel iets later als voor de zwangerschap.. Alleen was het bij mij iedere keer (na miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschap) anders, daar heb ik nooit iets van gesnapt.. Nu mocht ik alleen de eerste 3 maanden na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook niet zwanger worden ivm medicatie.. Of heb jij verder niks gehad?

Ik snap dat je er heel onzeker en onrustig van wordt! Al die mensen die zeggen ach laat t rusten t komt wel.. Nou zo werkt t helaas niet.. Ik kon me daar echt heel boos om maken.. Alleen jij weet wat je voelt..
    Als je het echt niet vertrouwd of te lang vindt duren kan je t best contact opnemen met je gynaecoloog..

Veel sterkte en succes!

Liefs!

3. Xavv

Xavv Actief lid

5 okt 2016
    306
    218
    43
    IbedNkt voor je reactie!!

Ik heb verder geen medicatie gekregen.. Ben 2 weken geleden naar de gynaecoloog geweest.. Daar heb ik het aangegeven dat ik het lang vind duren, als reactie kreeg ik dat ik gewoon geduld moest hebben.. Verder een algemeen praatje..

Deel Deze Pagina