Ik werd op zaterdagochtend wakker on ff 8.15 met wat rugpijn. Precies een uurtje later braken mijn vliezen dus 9.15. 9.45 in het ziekenhuis huis en had toen al 5cm ontstluiting mar pas 16.55 is mijn mooie ventje geboren! Liefs Bizzy
Dat lijkt me irritant, zeg. Als het in het begin heel snel gaat, met vliezen breken en huppekee, 5 cm ontsluiting, en dan duurt het nog uren voordat je kind er echt is.
Ik verloor mijn slijmprop (zaterdags) rond half 7 's ochtends. Heb toen op en af weeen gehad tot aan zondagnacht half 2 uiteindelijk in het ziekenhuis belandt, ik kon niet meer en wilde een pijstiller voor de pijn. De gyn ging toen kijken ( ik had overigens geen flauw idee dat ik mijn kindje zeer snel zo zien en de artsen d8en dat met mij mee) bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben. Wat een vreemd gevoel. De VK heeft toen mijn vliezen gebroken en om 6.37u is onze zoon geboren.
Bij de eerste werd ik om 4.00 's nachts wakkervan een wee, ik wet du sniet hoekang het al ana het rommelen was. Uiteindelijk is hij om half 8 's avonds geboren. Bij de tweede braken mijn vliezen spontaan om 8 uur 's avonds en om 11.00 uur begonnen de weeen pas. Uiteindelijk is ze om half 3 's nachts geboren. Benbenieuwd hoe he tdit kerzal gaan.
Bij mij begonnen de weeën om exact om 12 uur 's nachts. Daarvoor nog helemaal nergens last van gehad, geen krampen, voorweeën, niks! Om 4:54u was Milan geboren.