Als het huilen niet stopt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Noukie1805, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    ONGELOOFLIJK!!!!!!!!! Ze slaapt al 3 nachten door (afkloppen)!! We hebben haar melk afgebouwd naar wat ze nu zou mogen/moeten krijgen en ben ietsje strenger geworden met inslapen (ga er nu pas na 10 minuutjes heen) Geen idee natuurlijk wat het nu doet en of het zo blijft maar we hebben weer hoop! Ik zelf denk, aangezien het al elke keer ietsje beter ging, dat ze toch last had van de melk, maar dat ze tegen deze hoeveelheid wel beter kan? Ze is overdag nog wel snel moe en witjes, maar mssn komt alle vermoeidheid er nu uit (moet natuurlijk niet zo blijven he)?? Ze heeft alleen nog niet weer alles eraan gegeten van wat er af is gegaan toen ze ziek was, hoe lang zou dat ongeveer moeten duren? Duimen jullie mee dat ze dit volhoud?!

2. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Ook uit de allergietest is niets gekomen! Weet dat het niet alles zegt, maar voor nu moeten we het ermee doen. We hebben volgende week 3 weken vakantie even tot rust komen en we zullen de balans gaan opmaken, kijken hoe en wat nu verder. Overdag gaat het hartstikke goed en verbaas ik me erover hoe een meisje van 10 mnd met zo weinig slaap zo actief en vrolijk kan zijn, maar de nachten blijven vreselijk moeizaam (of ieder uur wakker met constant moeten wiegen of zo 3 uur achter elkaar schreeuwen). Aangezien dit nog weleens een lang verhaal kan gaan worden wat mssn wel nooit een antwoord krijgt wil ik jullie bedanken voor al het medeleven en de tips. Mocht er ooit wat uitkomen of het ineens over zijn laat ik het jullie zeker nog weten!

Deel Deze Pagina