Als het maar gezond is...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arwen26, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

"als het maar gezond is"..... wordt vaak gebruikt in combinatie met bijvoorbeeld geslacht...

jongen of meisje... als het maar gezond is......

Gezondheid staat nog altijd ver boven, geslacht.... of (zoals sommige graag willen) een zomerkindje...;)....

Tuurlijk hou je van je kindje.. gezond of ongezond....
    DAT is het mooie aan moeder/vaderliefde.... die is (of hoort!!) onvoorwaardelijk te zijn.....

TS
    De "zorgen" die je hebt horen echt bij zwanger zijn...
    (en zorgen horen ook bij het moederschap... of ze nog in de buik zitten.. of al rondlopen!)

2. Seth

Seth Niet meer actief

aanvulling:
    de zorgen veranderen natuurlijk wel...
    "eet hij/zij wel genoeg"... groeit hij/zij wel goed.... ontwikkelt het hij/zij zich wel goed.....

etc. etc..

3. Iefie

Iefie Niet meer actief

sorry hoor...maar hoe kan Winnietje dat nou weer weten..:(

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ik ben het met seth eens...zorgen blijven altijd!!

En de vrijheid om je menig te geven moet hier ook zijn op het forum..er is voor beide partijen wat te zeggen...en oordelen is altijd makkelijk vanachter een computer...
    Het is ineens een heftige discussie...ik geloof niet dat hier een discussie gevoerd moet worden over hoe iets geschreven is en over of een ongezond kindje niet of wel welkom is...het gaat over de angsten of het wel of niet gezond is en volgens mij hoopt iedere aankomende ouder hetzelfde hiervoor...
    En vallen over een woordje...zoals "Als" in dit forum is op meerdere manieren uit te leggen...er worden aannames gedaan die niet zo bedoeld lijken en er worden allemaal heftige dingen geschreven en uit de kast getrokken...nergens voor nodig lijkt mij...de hormonen zijn hier flink aanwezig :D:D

Liefs Pien

Deel Deze Pagina