XBOX Ki-nect

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 15 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik wil gaan bewegen/afvallen met behulp van de ki-nect.

Iemand hier ervaring mee? Met welk spel en hoe bevalt het?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wij hebben zelf voor de Kinect Dance Central en Zumba, heb je in elk geval genoeg beweging en vooral Dance Central is zoooooo leuk om te doen!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok ja ik zat er aan te denken om die te halen. Het enige wat mij tegenhoud aan een dansspel is dat ik BI heb gehad in de zwangerschap en hier soms nog wat last van heb. Ben zo bang dat ik dan dat spel koop en ik er heel veel last van krijg.

4. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind het geweldiggggggggg

het sportspel (sports adventure oid) wat er bijzit is sowieso erg goed voor je conditie, benen, billen en buik!

andere sportspellen ook! het is 100x beter dan de wii aangezien je daar dingen in je hand moet houden, dit reageert echt onwisj goed

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja de sports adventures is inderdaad erg leuk. Ik heb hem nog maar weinig kunnen doen omdat ik al zwanger was (en BI had) toen wij de ki-nect kochten.

6. fafje

fafje Niet meer actief

dat spel is heel goe dom gewoon bij level 1 te beginnen het bouwt zich ehct op...en probeer alle levels te doen achter elkaar...

zumba vind ik sowieso erg leuk, geef er zelf les in, alleen geen ervaring op de kinect

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik vind zumba ook erg leuk. Ik heb de dvd gehad. Maar ben erg bang voor de vele heupbewegingen icm met de BI waar ik herstellende van ben.

8. Maia

Maia Niet meer actief

wij hebben kinect op mijn werk en het is echt heel erg leuk.
    Wij hebben eigenlijk altijd adventures opstaan en die is ook super. En best pittig soms ;)

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik ben ook wel benieuwd of je afvalt van die sport spellen. Ik wilde ook Zumba halen het ziet er in het echt al leuk uit hoe is dat op d Kinect?

10. fafje

fafje Niet meer actief

vica, wat ik altijd tegen mn "leerlingen" zeg is als je bang bent voor bepaalde bewegingen, of als een beweging niet goed voelt...doe je die gewoon niet...dat geeft niks...je kan ook alles heuploos doen..

bijv de salsa basic steps...kun je ook zonder je heup te bewegen doen ;)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Fafje, haha maar is het dan nog wel leuk? :p

12. fafje

fafje Niet meer actief

haha mensen die zo stijf als een hark zijn vinden het zelfs leuk!

het gaat om het dansen, de muziek etc...

vele vinden zingen ook geweldig al is elke noot vals :p

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja dat is waar..
    Hmm misschien toch maar voor zumba gaan dan!

14. fafje

fafje Niet meer actief

mss kan je het op mp voor goedkoop krijgen, of mss lenen van iemand..!?

op youtube anders eerst wat zumba doen...mss vind je het niks!?

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

ik heb wel een zumba dvd gehad. En dat was erg leuk. Nou hou ik ook erg van latinmuziek dus dat komt wel goed.

16. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik gebruik Your Shape: Fitness Evolved. Je moet eerst een fitness test doorlopen en wat vragen invullen, je kan aangeven dat je als doel hebt om na de bevalling weer terug in shape te komen, en dan wordt er een programma met verschillende workouts voor je samengesteld. Dit zijn workouts voor beginners en voor gevorderden.

De eerste keer dat ik ermee begon, deed ik de fitnesstest en aansluitend de Nice & Easy workout, ik was uitgeschakeld voor 4 dagen door de spierpijn :p

Sindsdien (2 weken) ben ik elke dag bezig, soms 1x soms 2x, en ik merk dat mijn conditie verbeterd, en van spierpijn heb ik geen last meer gehad. Het is net alsof je in een echte groepsles meedoet, en je krijgt te horen je trainer of je de oefening niet goed of juist wel. Benen verder uit elkaar, armen verder omhoog, je squats dieper, etc. Calorieen worden bijgehouden, maar dat is natuurlijk een indicatie. Er zitten ook gym games in, dozen wegslaan, hoelahoepen, dozen balanceren op een plank.

Krijgt van mij een thumbs up :)

17. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Merk je dat je er ook (veel) van afgevallen bent? :)

18. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik verwacht geen wonderen van de 2 weken dat ik ermee bezig ben, ben 1 kilo afgevallen. Ik wil er nog 2 kwijt, dan zit ik op m'n gewicht van voor m'n zwangerschap :)

Deel Deze Pagina