14 mei laatste maandstonden, maar niet zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Belgje, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belgje

Belgje Lid

1 jun 2010
    15
    0
    0
    Bediende in drukkerij, afdeling afwerking.
    België - Limburg
    Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, maar heb wel al veel mee gelezen.
    Nu zat ik met een vraagje: 14 mei zijn mijn laatste maandstonden begonnen. Iets daarvoor ben ik dus gestopt met de pil. Nu ben ik blijkbaar serieus aan het ontpillen, want ik zie of voel nog steeds geen tekenen dat ik mijn maandstonden ga krijgen. Doordat ik een onderzoek moest laten doen (NMR voor de knie), heb ik mijn bloed laten trekken om te zien of ik zwanger was. Deze test was dus negatief :(. Nu zit ik er dus mee dat mijn maandstonden nog niet doorgebroken zijn. 27 dagen na NOD dus. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd eer jullie eerste maandstonden na het stoppen met de pil kwam? Oh ja, ik nam mijn pil al sinds mijn 16de (om maandstonden te regelen) en ben nu 30. Toen ik een jaar of 3 geleden even stopte met de pil (ex aan de kant geschoven en wou lichaam laten zuiveren), kwamen mijn maandstonden toch heel regelmatig.

Alvast bedankt voor je reacties!

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hoi,

het kan heel goed komen door het ontpillen, en het kan ook komen door stress waardoor de ongi weg blijft het blijft voor iedere vrouw heel anders ik had eerst een vrij regelmatige cyclus maar de vorige maand ineens een uitschieter.

Als het te lang duurt zou je met de ha kunnen overleggen om de ongi op te wekken.

Sterkte meid

3. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Het kan heel lang duren voordat er weer een ongi komt,
    mijn cyclus na het stoppen met de pil wordt je ook niet blij van :x
    En nu ben ik alweer aan het wachten
    Voor mijn laatste ongi ben ik ook bij de huisarts geweest en die zei ook gewoon rustig afwachten, ook heel fijn is dat als ze je dat zeggen :(
    Sterkte meis!

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik hoor ook wel dat er meiden zijn die een ongi overslaan. Ik was 9 dagen overtijd en ook niet zwanger,waarschijnlijk was mijn ei later door het warme weer ofzo. Er speelt zoveel mee met de cyclus. Hopelijk looptie snel weer als een trein!

liefs Miek

5. Belgje

Belgje Lid

1 jun 2010
    15
    0
    0
    België - Limburg
    @ MwMariska: Inderdaad niet fijn om te horen, echt niet wat je dan nodig hebt.

@ Wherona en Miek: bedankt voor jullie steun.

Ik hoop alleen dat mijn cyclus weer snel op peil is. Nog een vraagje: kan je ook zwanger worden als je ongi een maand niet geweest is? In theorie komt de eisprong toch voor de eerstvolgende ongi.

Ik duim voor iedereen!

6. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Hey,

Bij mijn eerste poging om zwanger te raken, duurde het 2 maand eer ik ongesteld werd. Nadien was het vrij regelmatig. Na 3 maand was ik zwanger. Helaas werd het een miskraam.

Ik hoop dat ik weer zo snel zwanger raak van een tweede kindje.

Vele groetjes,

Belleke xxx

7. Belgje

Belgje Lid

1 jun 2010
    15
    0
    0
    België - Limburg
    Veel sterkte Belleke..

Deel Deze Pagina