dan kan ik niet lekker op stap met mijn vriendin volgende week (het plan was lekker drinken en feesten) en ik kan volgende week geen sushi eten met mijn collega's (hoe ga ik dat verbergen ze weten dat ik er gek op ben) hihi maar goed, eerst maar eens die posi test!
Oh en volgens mij zou ik het nog NET halen om naar Awakenings 2014 te kunnen hahaha, maar als het nu niet raak is, is het pech!
zoo een leuke topic! ben benieuwd hoeveel dames er positief gaan testen. @leolientje jij bent al bijna heh? hou je het nog vol!
Als ik deze ronde zwanger raak: - ben ik 19 juni uitgerekend - ben ik voor de 2e verjaardag van mijn zoontje zwanger - klopt de pendel dat ik in okt een posi test zou hebben - kan ik het met sinterklaas vertellen aan iedereen - dan weet ik of ik een grotere winterjas moet kopen
@mamavanpoppetje: neeeeeeeeeeej! hahaha ben er nu echt dag en nacht mee bezig! Volgens mij verbeeld ik me ook van alles grrrr Ben jij al lang bezig? en wanneer is je NOD?
Als het nu raak is, dan... * Ben ik zo ontzettend blij dat ons wachten eindelijk wordt beloond! * Ben ik zaterdag 28 juni 2014 uitgerekend * Ben ik voor de 3e keer zwanger sinds we voor een 2e wonder gaan * Ben ik heel blij als het eerste trimester erop zit, want na 2 miskramen zit de schrik er goed in helaas... * Ben ik 39w1d zwanger als mijn dochter Kyara 3 jaar wordt, of ben ik net bevallen (van Kyara beviel ik bij 38w4d). * Ben ik misschien wel aan het bevallen op Kyara's verjaardag * Ben ik zo'n beetje precies hetzelfde zwanger als wat ik toen was bij Kyara * Ben ik erg benieuwd of het een jongentje of meisje is * Ben ik zooo ontzettend gelukkig!!!
Dan heb ik een probleem......., want mijn man is afgelopen maand voor zijn werk weggeweest Zeeeeeer frustrerend, als je graag een 2e wil, dat wel :'(
Pffff ik ken t gevoel. Ik voel ook van alles. En die zwangerschapstest roept me steeds als ik voorbij de kast loop. Mijn Nod is woensdag, omg nog een week. Ik voel ook van alles. Het is mijn eerste ronde maar ik ben met mij dochter zwanger geworden nadat ik de pil vergeten was. Ergens hoop je dat het nu ook zo snel gaat. En jij?
- hebben wij ontzettend veel geluk, want we zitten in ronde 1 - loop ik op mijn verjaardag met een buikje (januari) - moet ik doen waarvan ik altijd gezegd heb dat ik dat niet wil: zwanger zijn/bevallen in de zomer... ik kan slecht tegen veel warmte dus vrees dat ik het dan heel erg zwaar krijg haha. Maar dat heb ik er natuurlijk wel graag voor over! Ik ben pas kort met de pil gestopt en we zitten in ronde 1... Doe er nog niet teveel aan, geen ovu testen ofzo... Wel temperaturen en cyclus tellen, en veeeel klussen we hebben beiden een erg hoog libido dus dat is voor ons zowiezo geen probleem haha. Maargoed ik blijf reëel en weet dat de kans erg klein is dat het gelijk in ronde 1 raak is. Maar er zijn natuurlijk wel vrouwen waarbij het wel lukt, dus er is wel een kans... Spannend hoor!
Hahaha.. ja dat zou inderdaad gek zijn Leuk hoe iedereen reageert, niet verwacht! Hoop dat het voor jullie allemaal raak mag zijn.. Ik wacht nog op mijn ei.. Maar weet mijn cyclus niet helemaal, dus nog even blijven door testen en hopelijk morgen een knaller (dag 14).. Gisteren al gezellig gemaakt met elkaar en morgen weer!
Leuk topic! * Dan ben ik 11 juni uitgerekend... * Dan zou ik 36 weken zwanger zijn op de 1ste verjaardag van mijn dochter. * Lekker weer zomer verlof hebben !! * Dan moet er een duo wagen komen... * Weer dat fijne gevoel hebben om zwanger te mogen zijn... Kan denk ik nog wel even doorgaan ....
Als het nu raak zou zijn, dan... - Zou ik 9 juni uitgerekend zijn; - Kan ik mijn zus nog vertellen dat ik zwanger ben, voordat ze op wereldreis gaat; - Ga ik voor het eerst 2 streepjes op een zwangerschapstest zien; - Hoef ik niet mezelf te prikken met hormonen; - Hoef ik geen IUI behandeling te ondergaan; - Ga ik niet weten wat ik met mezelf aan moet! Ik wil dit zoooo verschrikkelijk graag en ik wacht er al zo lang op! Het gaat heel gek zijn als het moment dan eindelijk daar is.. Ik duim voor iedereen hier!!!
Er was een tijd dat ik ook zo dacht ja. Heerlijk wegdromen in 'wat als....scenario's' Maar dat doe ik nu bijna nooit meer, iets te vaak teleurgesteld De laatste keer dat ik zo wegdroomde was begin dit jaar in januari. Toen dacht ik 'als ik nu zwanger ben, dan wordt het weer een oktober baby'
Wat een leuk topic!!! Dan...... Ben ik heel gelukkig en spring en gil ik! Of ik kijk heel verbaasd naar de 2 streepjes op de test Dan ben ik in de zomer uitgerekend Dan zullen we de stap naar de huisarts niet gaan maken Dan kan ik legaal shoppen voor baby spullen Dan gaat onze grootste wens in vervulling
Hi all, Hartendief, leuk topic haha! Ik ben er een beetje mee gestopt omdat het nu al zoooo lang duurt. Ik merkte dat die gebeurtenissen in toekomst waarbij ik mezelf zwanger had voorgesteld, wanneer ze uiteindelijk plaatsvonden, me echt een rotgevoel gaven omdat ik niet zwanger was. Zeker wanneer dat ver vooruit geplande gebeurtenissen waren.. zoals "een belangrijke presentatie over een jaar".. Die is inmiddels geweest... BOE. Maar ik wil het wel weer een beetje proberen.. De hormonen slaan nu aan, dus ik heb nu "normale" kansen als het goed is. Het moet nu toch op korte termijn gaan lukken!!!! Dus... als het nu raak zou zijn dan : - Ben ik nog NET, op het nippertje, voor mijn 30e zwanger!!!! - Weet ik het op mijn 30e verjaardagsfeest, het beste cadeau ever! - Hoef ik niet nog een keer die 150 mg clomid te slikken en in een draak te veranderen - Ben ik 20 juli uitgerekend - Ben ik toch even tegelijk zwanger met mijn assistente, én mijn schoonzusje, die allebei ontzettend met me meeleven... - GA IK KEIHARD GILLEN EEN HELE DAG hahahaha hahaha.. ja dit was leuk om te doen .
Dan ben ik 18 juni uitgerekend. Dan ga ik helemaal uit mijn dak, ik kijk zo uit naar twee streepjes! Ik ga zo erg en bewust genieten.
Hoi, Ik kom mezelf even voorstellen! Ik ben Armanda, 31 jaar jong en wij zijn begonnen om zwanger te worden..... Het is de eerste maand, dus allemaal heel spannend. Ik heb een zwaar jaar achter de rug, na 6 jaar een relatie te hebben gehad, waarvan 3 jaar getrouwd erachter gekomen dat hij toch geen kinderen wou.... Dus toch besloten om uit elkaar te gaan en ben ik ondertussen gelukkig met een nieuwe liefde..... Ben misschien nu wel wat ouder moeder als het allemaal lukt, maar mijn kinderwens gaat hopelijk snel in vervulling! En ik zie overal van die leuke banners! Kun je die ergens maken?