Zit vandaag op dag 20 en over 2-3 dagen is me nod. Had vandaag een negatieve test. Heb nooit pijnlijke borsten voor menstruatie en nu ga ik kapot! Het brandt, voelt scherp en lijkt wel beurs. Vanmiddag tijdens het afvegen zat er heel lichtbruin gekleurde afscheiding op het toiletpapier. Ik schrok ervan. Maar er is niks doorgebroken. Zou ook veel te vroeg zijn. Kan dit een innesteling zijn geweest? Ben verder droog al vanaf me ei, dit was het enige. Wanneer kan ik weer testen? Zou het morgen al kunnen? Thanks!
Ja die h een b ik vandaag gedaan en die was negatief. Heeft het dan zin om morgen te testen of kan ik beter wachten tot dinsdag, me nod?
Meiden ik heb echt nooit pijnlijke borsten voor me menstruatie, nu wordt het steeds erger. Met bh is het vreselijk maar ook nu na het douchen zonder bh is het niet te doen. Zo zwaar en gezwollen, zijkanten en onderkant brandt en voelt beurs aan. Alsof ze vol blauwe plekken zitten. Zou dit een teken kunnen zijn dat ik zwanger ben? Heel soms weleens "last" gehad van borsten maar dat viel niet pijnlijk te noemen, maar gevoelig. Nu is het echt pijnlijk. Krijg steeds meer het gevoel dat dit een zwangerschapssymptoom is.....maar ik heb besloten om te proberen mijn nod af te wachten. Hoe moeilijk ook..
Natuurlijk hoop ik enorm voor je dat dit een symptoom is, maar ik heb dit sinds ik van de anticonceptie af ben elke maand. Van ei tot 3e dag menstruatie.. Ik heb wel geleerd dat NIETS een symptoom is van een zwangerschap. Het enige symptoom dat echt een feit is, is de postieve test met een echo.. Elke maand weer heb ik iets nieuws, en steeds weer die teleurstelling Ik hoop voor jou echt dat het raak is..
mijn cyclus loopt raar dit keer.. FF geeft ei op dag 16 maar heb hem gevoeld op 23.. was beetje aan het spelen gegaan met de temp curve kijken wat die zou doen en dan schuift die hem idd op.. dus ik wil eigenlijk uitgaan van wat ik elke maand weer voel en altijd klopt, de ei pijn.. die was op dag 23.. inmiddels op dag 31 menstruatie gekregen maar dit was minder en veel korter (normaal 8 dagen nu maar 4) en ik blijf moe etc etc.. dus ik ga vanmiddag weer testen Al is het alleen maar om zeker te zijn dat deze menstruatie echt is..
Precies daarom zei ik dat ook meteen.. wij zijn nu 8 maanden bezig, en elke maand heb ik wel ontelbaar veel klachten, in het begin denk je steeds, zal het nu dan toch.. Maar iedere keer die teleurstelling.. Vervolgens denk je alle symptomen wel gehad te hebben, weken misselijk, 2 weken overtijd, overal pijntjes en steekjes.., maar nee hoor, er kunnen er nog veel meer bij, en weer menstratie.. Dus ik ben heel nuchter geworden erin.. alleen een test / echo geeft je duidelijkheid. Nu is het zo dat deze menstruatie anders was.. ook dat kan gewoon weer 1 van de vele dingen zijn die het lichaam met je kan doen.. en dus wil ik het zeker weten hihi (De ei pijn heeft me trouwens nooit in de steek gelaten, die was elke maand goed..) volgens mij mag deze topic trouwens niet in het NOD gedeelte Word wel verplaatst denk ik..