Als het raak is denken jullie aan moeders voor moeders?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mili, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Mocht het ooit lukken dan doe ik er zeker aan mee.
     
  2. poppy

    poppy Actief lid

    9 jan 2007
    120
    0
    0
    Ik heb toen ik zwanger was meegedaan met MVM.
    Je krijgt een leuke attentie die je zelf uit kan kiezen.
    Helaas is mijn zwangerschap geeindigd in een miskraam. Toen ik belde om te zeggen dat ze niet meer hoefde te komen kreeg ik een week later een brief met daarin een bloemenbon voor 5 euro. En de consulente belde mij persoonlijk een weekje later op om te vragen hoe het met me ging.
    Kijk, dat vind ik nou attent!
    Kleine moeite om mee te doen hoor vind ik.
    Als ik weer zwanger zou raken doe ik gelijk mee!
     
  3. verzorgingsmiep

    verzorgingsmiep Actief lid

    26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Hoi Poppy
    Ik had ook een bloemenbon van 5 euro gekregen.
    Echt super attent van ze!
    En de consulente leefde ook met mij mee.
    Dus ik doe zeker weer mee mcoht ik weer zwanger zijn.
    Geen twijfel over mogelijk!
    Liefs
     
  4. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb toen ik zwanger was ook meegedaan. Inderdaad ik had ook dezelfde ervaring als Poppy. Toen ik een mk had gekregen kreeg ik een week erna een brief met een bloemenbon en een telefoontje van de consulente. OMdat zwanger worden voor mij niet vanzelfsprekend is zou ik de volgende keer zo weer meedoen.
     
  5. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    heb me bij mijn vorige zw direct aangemeld...

    helaas heb ik mijn termijn niet vol kunnen maken door mijn mk op 20 juni

    Liesje
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik ga gelijk meedoen als ik zwanger ben. Ik zal zelf ok helaas zwanger moeten worden door hormonen, dus gun ik het een ander ook.
    Het is voor zoveel mensen niet vanzelfsprekend dat ze zwanger worden via de "normale" manier, dus ik gun het iedereen!
     
  7. schaapie

    schaapie Actief lid

    24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Lieve meiden,

    goed onderwerp dit! Veel mensen denken er niet aan. Zo denken veel mensen ook dat zwanger worden de normaalste zaak is.......
    1 op de 3 stellen raak niet via de natuurlijke weg zwanger!
    De overige 2 op de 3 stellen krijgen een "kans" op een wereld wonder door urine (?!) van zwangere vrouwen. Als je het geluk dus heb om iemand te helpen, zou ik dat zeker doen!

    Maar misschien ben ik bevooroordeeld, ik heb de hulp erg nodig!

    Liefs Schaapje
     
  8. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi meiden,

    toen ik zwanger was van lorenzo ben ik er gelijk mee begonnen. Het is, vond ik, erg makkelijk. het is 1 bus per dag en die vul je. Je vangt je urine op en giet het in die bus.

    De volle flessen zetten ik bij de voordeur en de lege stonden er s 'avonds weer.

    Als ik dit keer positief test zal ik zeker weer mee doen. ik weet hoe mooi en geweldig, en som heel vermoeiend, het is moeder te zijn en dat zou ik ook gunnen aan de vrouwen die er meer moeite mee hebben.

    Voor iedereen die er moeite mee heeft: denk er eens rustig over na en wanneer het goed voelt doen je mee. Vind je het niets dan moet je het ook zeker niet doen!

    succes!
     
  9. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Mocht ik zwanger zijn neem ik gelijk contact op met Moeders voor Moeders. Ik gun iedereen een kindje dus zou ik heel graag willen helpen.
     
  10. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    jessica 83 heb je al getest? zie dt je al heel wat dagen over tijd bent
     
  11. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ja 3x, allemaal negatief. Moet van de ha nog eens 2 weken wachten en nog eens testen. Als die weer negatief is, en nog geen ongi is moet ik even langs komen.
     
  12. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hmmm balen zeggen. je zou toch zeggen.....

    hopen dat de test bij de HA wel positief is. zal voor je duimen. succes
     
  13. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Thnx. Ik duim ook heel hard en duim ook voor alle andere natuurlijk die zwanger proberen teworden. ;)
     
  14. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Up!

    Om t goede doel hoog te houden en hopelijk nieuwe zwangeren er op te attenderen!

    Wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

    Succes!

    Liefs,
    mili
     
  15. Niet meer actief

    Ik doe mee aan MVM, meteen toen ik wist dat ik zwanger was heb ik mezelf ervoor opgegeven.

    En veel gedoe is het eigenlijk niet, er is een vrouw bij me thuis geweest om een zwangerschapstestje te doen en daarna kreeg ik 8 flessen en een maatbeker.
    Iedere keer als ik naar de wc gaat vang ik het op met die maatbeker, dan meteen in zo`n fles en klaar.
    Ik woon ook op een flat, en ze halen heb bij mij gewoon bij de voordeur weg. Vuilniszak eroverheen niemand die het ziet, en ook de wagens waarmee ze het ophalen zie je niet aan dat die van MVM zijn :D

    Ik vind het idiaal, en ook dat ik op deze manier vrouwen kan helpen die moelijk zwanger kunnen raken.
    Ik denk maar zo: of ik het nou doorspoel of weggeef, weg is weg, maar met het laatste kan ik mensen helpen die dezelfde wens als wijzelf hebben gehad en onze wens is uitgekomen :D
     
  16. naatje218

    naatje218 Actief lid

    21 jul 2007
    259
    0
    0
    Als ik zwanger ben ga ik me ook zeker aanmelden voor mvm..
    Waarschijnlijk gaat het bij mij ook niet vanzelf en dan denk ik als ik hormonen nodig heb, dan pak ik die kansen tch ook aan.
    Dus als ik dan iemand anders kan helpen met mijn hormonen, waarom niet? Maar helaas ben ik nog niet zwanger, dus afwachten maar..

    groetjes naatje
     
  17. Linda1980

    Linda1980 Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Als ik ooit weer zwanger mag raken [-o< zal ik ook zeker weer MvM bellen! Dat was in maart dit jaar een van de eerste telefoontjes die ik pleegde toen ik zwanger bleek te zijn... Helaas liep dat fout af :( ...

    De kleine moeite die je moet doen voor het oh zo overweldigende geluk wat er door kan ontstaan, is toch gewoon bijzonder?!
     
  18. Eevitaa

    Eevitaa Bekend lid

    4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoi meiden, ik zou ook gewoon meedoen.
    Het hormoon kan blijkbaar nog niet of niet goedkoop worden gesynthetiseerd dus dit is de beste oplossing.

    Ik heb echter een kanttekening: het hormoon wordt ook peperduur doorverkocht aan vrouwen die af willen vallen, wisten jullie dat? Er is een bepaald dieet waarbij je ook hcg injecteert.
    Wat vind ik daarvan?
    1 je ziet er zelf geen cent van terug, das misschien niet eerlijk
    2 als dat geld naar moeders voor moeders zelf gaat maakt het eigenlijk niet uit, een donatie doe je toch
    3 het is toch niet helemaal zuiver, want je bent in de veronderstelling dat iemand er een vruchtbaarheidsbehandeling van krijgt.

    Al met al zou dit voor mij geen reden zijn om niet mee te doen want je helpt er toch andere 'moeders' mee.

    Wisten jullie dit en wat vinden jullie ervan?

    Groetjes!
     
  19. marun

    marun Lid

    5 feb 2007
    77
    0
    0
    fysiotherapeut
    bij de eerste heb ik het niet gedaan. Het was zo plotseling, dat ik er niet eens bij stil heb gestaan. Er kwam al zoveel op me af.
    Bij de tweede zwangerschap heb ik het wel gedaan, maar dat eindigde in een miskraam.
    Of ik de volgende keer weer mee zou doen weet ik niet.
    Het is een behoorlijk gedoe dat opvangen em het stinkt heel erg. (lekker als je al misselijk bent)
    Ik weet het dus nog niet.
    Het doel is wel heel goed, dus voor iedereen die het wel doet, petje af!
     
  20. daantje86

    daantje86 Fanatiek lid

    20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    bij de eerste zwanger schap niet gedaan bij de tweede wel maar dat werd een miskraam nu zou ik het weer doen
     

Deel Deze Pagina